pondělí 5. května 2014

Mé balzámy, rtěnky a lesky na rty

Moc rtěnkový nebo leskový člověk nejsem, takže v tomto článku budou převažovat spíše balzámy a rtěnky a lesky se jen tak staví na návštěvu, abyste je mohli okouknout ;).

Všechny tyto produkty na rty mám dané do krásné kulaté krabičky, která je jim akorát na míru.

Jak jsem řekla, tak mě užijete spíše na balzámy a těch mám několik, takže hned začneme. Balzámy mám jak hydratující, tak i barevné, které dají rtům barevný nádech a mám jich 15 kousků =).

Začala bych s těma bezbarvýma a i když jsou některé barevné, tak vám rty nijak nezbarví.
Prvními jsou balzámky od Baley. Mám jeden třešňový, který nádherně voní a druhý voní tak nějak sladce. Je u něho napsané Zucker Schnute a já německy neumím, takže překlad nechám na vás =D. Dále mám pak jeden Baby Lips a pak Lip Smackery s "příchutí" Coca Cola, Coca Cola Vanila, Coca Cola Cherry, Sprite, Fanta orange, Fanta strawberry a Bubble Gum. Z Lip Smackerů mám nejradši Coca Cola Cherry, protože to je naprostá dokonalost. Krásně voní a navíc i skvěle chutná =D. Voní úplně stejně jako třešňové žvýkačky Hubba Bubba.

Co se týká barevných, tak mám dva Love balzámky od Dermacolu s vůní hroznů a čokolády. Potom jeden Baby Lips v odstínu Pink Punch, který voní dokonale. A posledními jsou dva balzámy od Jordany v odstínu 02 Yummy strawberry a 03 Tasty watermelon a ten též voní tou krásnou vůní melounu.



Co se týče rtěnek, tak ty spíše nenosím než nosím a když už, tak jen výjimečně, proto jich mám jen 6. Dvě rtěnky jsou od Catrice, kterým musím pochválit obal. Moc se mi líbí jejich obaly, které jsou i bytelné, takže se rtěnce nic nestane. Pak mám jednu od Gabrielly Salvete, Miss Sporty, Maybelline Popsticks, která moc pigmentovaná není, ale protože má obal jako rtěnka, tak jsem jí zařadila sem a poslední je mini rtěnka od Avonu.
A ještě tu mám jednu tužku na rty od Essence z limitky Cherry Blossom a to ani nevím, proč jsem si jí kupovala =D.


No a teď jdou na řadu lesky. Dříve jsem je používala snad každý den, ale teď už je tak často nepoužívám. Mám jeden bezbarvý od Miss sporty a od Essence mám dva z limitek Rebels a Crystall Iced a jeden lesk Stay with me. Poslední lesk je od NYC.


A co vy? Máte radši lesky či rtěnky nebo si vystačíte s balzámy? =)

6 komentářů:

  1. Pouzivam vse, rano dam lesk, pres den hydratuji balzamem a kdyz vecer nekam jdu, i jen za pritelem tak rada rtenku, ktere si oblibuji stale vice. Nejvice mam ale lesku,tech mam dost no. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Také používám nejvíce balzámy :)) rtěnek mám dohromady asi tak 8 ale používám je málo, je mi blbé vyjít s výraznou rtěnkou ven :) Máš moc hezkou sbírku!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka, miluju takové okukování :D ...jo a ani jsem nevěděla, že má Jordana nějaké balzámy na rty :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  4. velmi pekne lesky, balzamy aj ruze :)
    ja mam ruze asi tri, ako balzam na pery pouzivam vacsinou jahodove Labello. Popsticks od Maybelline mam jeden doma, ale uz skoro minuty. uplne ma uchvatil tym, ze je taky polopriesvitny a preto si planujem este kupit nejaky jeden-dva do zasoby. a Baby Lips Pink Punch potvrdzujem, ze vonia fakt pekne.

    OdpovědětVymazat
  5. tiež som skor balzamová, ale v poslednej dobe som začala používať aj ruže. Lesky nepoužívam vobec.

    OdpovědětVymazat
  6. Balzám používám pořád :) a občas rtěnku nebo lesk :).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...