středa 28. května 2014

Mé make-upy

Dnes vám představím mé pomocníky, kteří mi pomáhají vypadat trochu k světu =D. Jedná se o make-upy.

Má pleť je hodně světlá a vždy si vybírám ty nejsvětlejší odstíny. Nutno říct, že u nás v drogeriích je skoro nemožné tyto světlé make-upy najít a mnohdy se k nám ani ty nejsvětlejší odstíny nedováží, i když v jiných státech jsou normálně k dostání a to prostě nechápu. Naštěstí existují značky, které i na nás bledulky myslí =).

Tak a teď už k make-upům. 
Ve wishlistu jsem psala o make-upu True Match od L'oréal. Už ho konečně mám a mám ho v odstínu C1 a to je ten nejsvětlejší odstín. Samozřejmě u nás v drogeriích ho neseženete. Viděla jsem je u nás až od C2. Pro mě je tohle ideální make-up na zimu, kdy jsem bílá jako stěna. Na léto by mi nejspíš nesedl, ale říkám, na zimu je dokonalý. Je krásně světloučký a má růžový podtón.

Jeden z mých nejoblíbenějších je make-up od Rimmel v odstínu 100 Ivory, který už v drogeriích seženete. Je tmavší než True Match, ale na léto je pro mě akorát. Teď jsem ho používala i v zimě, ale bylo trochu vidět, že bych snesla světlejší odstín, ale když make-up hodně rozetřete, tak se to u většiny ztratí. Všeobecně mám make-upy od Rimmel ráda a tenhle si určitě znova koupím.

Dalším hezky světlým make-upem je Imperial Make-up od Dermacol v odstínu 1. Je hydratační a řekla bych, že nebude moc vhodný pro mastnou pleť, protože jak je hydratační, tak byste se mohly hodně lesknout.

Poslední make-up je od Avonu Giordani Gold. Tento make-up momentálně moc nepoužívám, ale v létě až se trochu opálím, tak ho řádně otestuji. Z těch čtyř je nejtmavší, takže bych ho teď vůbec neunosila.

Co se týče krytí, tak nejvíc kryje ten od Dermacolu. Ostatní tři mají střední až lehké krytí.

Mám ještě jeden make-up od Essence v odstínu light a BB Cream od Rimmel. Make-up od Essence skoro vůbec nepoužívám, protože je na mě prostě tmavý a to samé platí i pro BB Cream. BB Cream jsem si kupovala nějak v akci, že byl ještě s pudrem Stay Matte, který je suprový a mám už asi čtvrté balení a řikala jsem si, že nějaké to "bíbíčko" vyzkouším. No, radši jsem si měla koupit samotný pudr. Mám ho v odstínu light a i tak je tmavý, takže bych ani nechtěla vidět ty tmavší, ale zase je světlejší než make-up od Essencce.


Tady máte například porovnání make-up Essence. Prostě to se na mě nezlobte, ale jestli tohle má být odstín light, tak já jsem asi indiánská babička...

Jak to máte s make-upy vy? Taky marně vyhlížíte ty světlé nebo si berete třeba ty tmavší? Budu i ráda za vaše postřehy a rady a pokud víte ještě o nějakém světlém make-upu, tak sem s ním =).

8 komentářů:

  1. To jsou zásobičky :) Já na makeupy moc nejsem, raději si tlaminu jen přepudruji, spíš se zaměřuji na oční makeup :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ja naopak s odstinem nemam problem, beru asi stred, rozhodne ne nejtmavsi ale ani nejsvetlejsi.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to samé, jsem bledá a make-upy je na mě hrozně těžké hledat, kolikrát i ten nejsvětlejší odstín je na mě trošku tmavší,ale co se dá dělat:) Teď mi má momentálně přijít make-up z Avonu, který odstínově zatím vypadá slibně, tak snad bude dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Match Perfection jsem měla také ale asi jsem ho někde ztratila a hrozně mě to štve :(
    Jinak nemám zkušenost s žádným :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten od L´oréalu mám také, sice až C2, ale růžový podtón mi bohužel nevyhovuje. Rimmel jsem měla tentýž a ten byl super, stejně jako tento Dermacol, s ním jsem taky spokojená :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. I heard the true match foundation is amazing :) I need to try it :) all these products are amazing :)
    have a lovely day

    www.shaunasharp.com

    OdpovědětVymazat
  7. taky hledám ty nejsvětlejší, Rimmel mi teda jakž takž sedne i ve 103, ale teď už ne, teď jsem ve fázi totální vybledlosti a ještě jsem se neopálila. teď používám matující Gábinu, ta je pěkně světlá, nebo nějaké od Rochera, tam je super výběr odstínů a podtónů. Imperial jsem měla a bohužel mi příšerně oxidoval.

    OdpovědětVymazat
  8. velmi pekna zbierka! Mna laka True Match


    Pozývam na štátnicovú giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...