pondělí 26. května 2014

Mini blog Sale

Sešli se mi tu věci, které buď nenosím, nesedí mi nebo je nepoužívám, tak jsem se rozhodla je poslat dál. Pokud byste měli o něco zájem, tak mi napište na email izzie-blossom@seznam.cz nebo můžete nechat komentář pod článkem. A proč mini? =D Protože toho moc není, ale časem sem budu přidávat další věci.

Tak první tu mám řasenku Maybelline Rocket Volume Express. Je úplně nová, zkoušela jsem jí pouze jednou a bohužel mi nevyhovuje kartáček. 

Cena s poštovným 180Kč.

Báze pod make-up od Rimmel. Použila jsem jí maximálně 5x, ale nějak mi nevyhovuje.

Cena s poštovným 110Kč.

Dále tu mám jeden kousek z Tally Weijl. Dá se nosit buď jako krátké šaty nebo jako tunika. Já jsem je měla pouze jednou na maturáku a měla jsem je právě jako šaty. Teď už je nevyužiji. Velikost je psaná XS, ale já jsem běžně nosila velikost M. V případě zájmu můžu poslat rozměry ;).

Cena s poštovným 200Kč.

Bílá bunda se srdíčky značky Denim co. Vůbec jsem jí nenosila, takže nevím, na co jsem si jí vůbec kupovala =D. Velikost je M.

Cena s poštovným 90Kč.


1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...