pátek 30. května 2014

New in - květen 2014

Další měsíc utekl jako voda, takže je čas na new in za květen. Jinak se už nemůžu dočkat, protože s prckem máme začátkem června narozeniny (jsme 4 dny od sebe), tak se těším na jeho první narozky snad víc než on. Tedy, určitě víc než on =D.

Tak jsem zase rozšířila arzenál Baley =D. Zabte mě! Každopádně se mi tahle limitka vážně líbí a to mýdlo na ruce jsme i potřebovali (navíc tak hezky voní) a tělový sprej jsem si vzala jen jako takové osvěžení do těch veder. Dále pak tělový krém s meruňkou, dva sprchové gely a 3 mini krémy na ruce, které jsou supr do kabelky nebo na cesty.


V poslední době jsem začala mít nějak velkou spotřebu krémů na ruce a nový krém od Baley má tak krásný obal, že mě nenechal chladnou a druhý krém od Dermacolu, jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a moc krásně voní. Oba se vstřebají rychle, takže za chvíli můžete jít znova něco dělat.

Dále si pak můžu škrtnou další položku z wishlistu. Koupila jsem si už zmíněný make-up od Loreal True Match v odstínu C1. Je to nejsvětlejší odstín, ale co jsem byla okouknout drogerie, tak u nás je k dostání až od odstínu C2. Ptám se sakra PROČ?! A co jsem si tak všimla, tak cena byla nějak kolem 450Kč. No a mou milovanou bázi jsem si vzala jen v tom nejmenším balení, protože přes léto si báze stejně moc nedávám, takže mi vydrží mnohem déle.

Dále tu pak mám opalovací krém od Sun Dance, který suprově voní a je to limitka. Nějaký opalovací krém jsme potřebovali a tenhle vypadal pěkně a nebyl ani drahý, tak uvidíme. Pak už jen šampon Pantene, který byl zrovna zlevněný, tak jsem ho vzala na zkoušku a zubní pastu Colgate.

V DMku jsem si koupila Nivea odličovač očí, protože mi minulé už došli a teď tam mají supr akci, že jsou v balení dva odličovače za 159Kč.

No a sešlo se mi i pár laků...=D. Mám tu 3 laky od Coloramy a z toho je jeden z nové limitky Bleached Neons. Tahle limitka má krásné odstíny a mám v plánu si ještě jeden koupit. Dále tam mám jeden lak od Astoru a 3 laky od Rimmel. Jeden je pískový lak Space dust, protože jsem si všimla, že už končí, tak jsem si jeden ještě vzala a místo nich se v drogeriích objevili novinky Sweetie Crush. Tyhle nové laky jsou naprosto úžasné! Jsou také pískové a ty barvy jsou opravdu dokonalé. Mám v plánu si koupit ještě modrý a pak uvidím =D. Určitě je omrkněte, já jsem z nich nadšená.

Tak a teď přecházím k nákupům na internetu. Z mého oblíbeného eshopu babybaby.cz jsem si objednala dva odlakovače, krém na ruce a nehty, pásky na nos a krém na obličej, vše od značky Essence. Jak je zvykem, tak ke každému nákupu jsem dostala vzorečky od Seba Med. Jinak, pásky na nos jsem už zkoušela a stojí za prd =D, takže za mě nedoporučuji. Abych jim nekřivdila, tak něco málo vytáhnou, ale žádný zázrak to rozhodně není.

No a z parfums.cz jsem si objednala tělový sprej Love Spell od Victoria's secret. Má jich neskutečné množství a už teď vím, že jenom u jednoho nezůstanu =D. Ke každé vůni je i tělový krém a sprchový gel ve stejné vůni. K nákupu jsem dostala i vzoreček vůně, který mě osobně teda moc nevoní, tak ho pošlu dál.

Bobanovi jsem na léto objednala klobouček, protože žádný neměl. Navíc chrání i před škodlivým slunečním zářením faktorem SPF 50+. Navíc je v něm fešáka sluší mu =).


9 komentářů:

  1. Páni kde jsi sehnala ty mini krémy na ruce Balea? U nás jsem je neviděla :(
    Tělový sprej mám taky a to mýdlo jsem si chtěla vzít ale nakonec jsem ho tam nechala :)
    Strašně se mi líbí laky, ty "lakoholiku" :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od jedné slečny na votočvohoz ;).

      Vymazat
  2. Ty kremy od Balei vypadaji dobre a libej se mi vsechny laky:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. ten krém na ruce od Balei s vůní fialky mám taky a je úžasný
    http://svetsminek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny produkty vypadají skvěle! Obzvlášť tělový sprej od VS :)

    OdpovědětVymazat
  5. super veci! dufam, ze kremiky od Baley pridu casom aj ku nam, pretoze vyzeraju fakt pekne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Plno super kosmetických věcí, ty mini krémy jsou roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ty laky! :) A tělový sprej od VS je teď žhavá novinka všude :D

    OdpovědětVymazat
  8. Wow,moc pěkné! Hlavně laky. Colorama je super,mám odzkoušeno...A ty barvičky :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...