středa 7. května 2014

Spring wishlist 2014

Snad poprvé, co se tady objevuje wishlist. Rozhodla jsem se si udělat menší seznam věcí, které bych si chtěla pořídit.

1. Nová kolekce laků Brazil od O.P.I. Hned jak jsem je viděla, tak mě okouzlily a prostě je musím mít, tak doufám, že se mi poštěstí.

2. S blížícím se létem potřebuji nové balerínky. Nejradši mám obyčejné černé, které se hodí ke všemu a v létě je nosím nejčastěji.

3. Hrnek s Íjáčkem. Zaprvé Íjáčka zbožňuji a zadruhé je tenhle hrnek dokonalý, takže není co řešit. A všimli jste si toho šneka? =D

4. Lehoučký kabátek na jaro a podzim. Tenhle už mám objednaný a za chvílí by mi měl dorazit jen co to na celnici vyřídí. Doufám, že úspěšně a brzo ho budu mít.

5. Poslední věcí je make-up True match od L'oreal, který mě uchvátil na první pohled. Pročítala jsem i recenze a po nich jsem si byla na 100% jistá, že bude můj.

A co vy? Máte nějaké věci, které si s příchodem jara chcete pořídit? Ráda se nechám inspirovat =).

4 komentáře:

  1. joo, balerínky, můj věčný problém :( všechny jsou mi buď malé nebo velké :D mám dvoje, ale bohužel jsou oboje takové jakoby semišové, takže třeba dneska chodím v práci naboso, protože milé botičky suším na topení. OPI lak chci taky nějaký, přemýšlím spíš nad tou novou neon kolekcí, koupím ho asi na té jejich akci, jak bude na konci května

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám nikdy nekončiaci sa wishlist :) Stále totiž niečo chcem. Po balerinkach sa určite poobzeraj na topankovo.sk, teda u vás v čr je to botovo.cz. Ja som si tam nedávno jedny kupila a maju celkom dobrý výber a mali aj nejaké akcie :)
    GIVEAWAY o kozmetický balíček

    OdpovědětVymazat
  3. krasny hrncek :3
    ja by som si chcela zaobstarat nejake saty a aj nejake pekne laky. potom, topanky sa tiez vzdy zidu, tak mozno nejaky jeden-dva pary by sa mi este zisli.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten hrníček je super :D I v mých 22 letech bych ho taky brala :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...