pondělí 23. června 2014

Co nosím v "kabelce"

Dnešní článek bude trošku netradiční, protože je po hodně dlouhé době ve formě videa. 
Rozhodla jsem se, že vám natočím video o tom, co nosím v mé dočasné "kabelce", takže doufám, že se vám bude líbit.

Jen bych ještě dodala, že ve videu jsem zapomněla zmínit, že tam mám ještě náhradní oblečení pro prcka, vždy podle toho, kam jedem a taky podle počasí.

Tak mějte hezký den =).


7 komentářů:

  1. Trošku ty videa polaď (chtělo by to klidně na webku, nebo telefon někam položit, aby se netřásl záběr), ale videa určitě toč - máš neskutečně uklidňující a příjemný hlas a ráda bych viděla i nějaká jiná videa z tvého života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si pak všimla taky. Já jak jsem to držela v druhé ruce a jsem zvyklá gestikuluvat, když mluvím, tak jsem měla tendenci furt s tou rukou hýbat, kterou jsem natáčela =D. Příště na to dám pozor ;). Jinak děkuju =).

      Vymazat
  2. Jé kéž by jsi začala točit víc, máš hrozně příjemný hlas :) !
    Zucker Schnute je nejlepší balzámek a hrozně se mi líbí to srdíčkové zrcátko :) !!

    OdpovědětVymazat
  3. Super video, máš skvělý hlas :). Ta dezinfekční pěna je fajn, mám ji z ladyboxu taky

    OdpovědětVymazat
  4. Jak píšou holky, máš hrozně příjemný a milý hlas .) Určitě by bylo super, kdybys natáčela dál :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle videa mám moc ráda! Máš moc příjemný hlas! :)

    Ráda bych tě pozvala na Giveaway http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/06/holiday-giveaway-tak-uz-je-to-konecne.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. pekny prijemny hlas uplne vhodny do videa :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...