úterý 10. června 2014

Má péče o pleť

Mojí péči o tělo jste mohli vidět zde a dnes vám přináším článek o mé péči o pleť a o produktech, které používám. Není jich mnoho, ale jsou to mé oblíbené produkty, které mi až na jednu výjimku vyhovují.


Momentálně na odličování používám micelární vodu od Garnier, která je naprosto úžasná a odlíčí snad všechno. Moc se mi líbí její balení a i množství, protože ho je 400ml. 
Na oči používám odličovač od Nivea nebo krémový oční odličovač od Avonu. Ani po jednom nemám oči podrážděné, neštípají a nevysušují oční okolí, ale po tom krémové od Avonu jsou trochu více hydratované, což už vyplývá z názvu krémový.

Po odlíčení občas používám od Neutrogeny grepfruitovou mycí emulzi, která příjemně voní a jednou za čas, když si vzpomenu =D používám masku také od Neutrogeny, kterou si dám na 5 minut na vyčištěnou pleť a musím vám ale říct, že to je snad nejlepší maska na světě, proto mám už druhé balení a vydrží vám dlouho. Měla by se tedy používat jednou za týden, ale já jí používám když si náhodou vzpomenu. Pleť mám po ní krásně vyčištěnou a hlaďoučkou jako dětskou prdelku =D. Vážně tahle maska je bomba!

A teď už přejdu k hydrataci. Pleťový krém od Diet Esthetic z kustovnice čínské používám většinou pod make-up. Je krásně lehoučký, nemastí a rychle se vsákne. Recenzi na tento krém jsem psala tady.

Krém od Oriflame Aqua-Rhythm používám vždy večer po vyčištění pleti. Je hutnější a krásně mi pleť hydratuje a tím, že je hutnější, tak je logicky i mastnější, proto si ho dávám večer. Mimochodem krásně voní a už ho mám skoro vypotřebovaný, takže si ho nejspíš pořídím znova.

Další krém je od Essence z řady My Skin. Tento patří také spíše k těm lehčím krémům. Příjemně voní, nemastí a já ho používám ráno, protože po něm nemáte mastnou pleť a je spíše takový matný. V oficiálním popisu píší, že je to gel-krém, tak asi právě proto po něm pleť nemám mastnou a tím je právě pro mě ideální na den.

No a poslední můj zázrak je kokosový olej, který tedy převážně používám na vlasy, ale na pleť občas taky. Dávám si ho tak jednou za týden na noc. Pleť mám po něm ráno krásně hydratovanou a naprosto úžasně voní. To je fakt něco úžasného. Já jen nechápu, jak jsem tak dlouho bez něho mohla fungovat =D.

No a poslední věcí je věc od Essence a tím je gel také z řady My Skin, který je určený na kruhy pod očima. Má kuličkový aplikátor a příjemně chladí. No, co si budeme povídat, tak kruhy pod očima díky němu určitě nezmizí nebo aspoň mě nezmizely a že já ty kruhy mám pořádné. Jediná věc mi na něm vadí a to ta, že po chvíli začne trochu pálit, ale to po chvilce přejde. Když jsem ho zkoušela prvně, tak jsem se trochu vyděsila toho pálení, ale jak říkám, tak po chvíli to přejde. Nepoužívám ho každý den, jen když cítím, že mám oči hodně unavené a potřebuji je trochu povzbudit =).

Tak a to je vše z mé péče o obličej a někdy do budoucna asi udělám i péči o vlasy pokud budete mít zájem. Jinak budu ráda, když mi dáte vědět, co používáte vy na obličej, popřípadě, kdybyste mi něco doporučily, s čím jste hodně spokojené.

2 komentáře:

  1. Odličovače od Nivea jsou úžasné, mám jeden a používám ho i na tvář i na oči. A co se týče krému, rozhodně můžu doporučit Marykay Botanical Effects hydratační krém, je výborný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosový olej a Garnier micelárka - Super věcičky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...