pondělí 2. června 2014

Nails Tag

Určitě jste si už mohli všimnout, že jsem tak trošku blázen do laků, tak jsem se rozhodla vymyslet tag právě na toto téma, tak doufám, že se vám bude líbit =).

1. Kolik laků vlastníš?
Kolem 200 kusů.

2. Kde laky skladuješ?
Laky skladuji v krabičkách.

3. Jaký je tvůj nejoblíbenější lak?
To je strašně těžký vybrat jeden lak ze všech! =D Jeden určitě nevyberu, protože jich je víc, ale když to tak vezmu, tak nejradši mám laky Essie.

4. Jaké barvy na nehtech preferuješ?
Mám ráda všechny barvy, ale nejvíc asi různé odstíny růžové.

5. Kolik stojí tvůj nejdražší lak?
Nejdražší mám Essie. Záleží také kde je kupujete, protože třeba v Německu jsem je kupovala o hodně levnější než tady, kde jsem za jeden lak dala 295 Kč.

6. U jakého laku se ti líbí nejvíce lahvička?
Tak tady vyberu dva laky. Moc se mi líbí lahvička laků Essie, kde je čistá, jednoduchá a elegantní a pak se mi moc líbí lahvičky laků O.P.I.

7. Jak často si lakuješ nehty?
Než se narodil prcek, tak jsem si je lakovala jednou za týden vždy v neděli =D, abych je měla na celý týden. Teď už si je tak často nelakuji, ale doufám, že se brzo budu moct vrátit do starých zajetých kolejí.

8. Jakou značku laků nemáš ráda?
Nemám ráda laky značky S-he. Od téhle značky mám 4 laky a všechny jsou strašný, vůbec nedrží nebo musíte dát aspoň dvacet vrstev, aby bylo něco vidět. Nevím jak teď, protože jsem si je už dlouho nekupovala a ani to neplánuji, ale dřív fakt děs...navíc ty jejich hranaté lahvičky, to je katastrofa. Vůbec nevypadají hezky.

9. Jaká je tvá nejoblíbenější značka laků?
Už jsem to psala několikrát, ale moje srdcová záležitost jsou laky Essie ♥.

10. Který lak máš právě teď na nehtech?
Lak Colorama z limitky  Bleachen Neons v odstínu 242.

 

7 komentářů:

  1. Vždyť to říkám lakoholik! :D Já normálně nechápu že máš 200 kousků laků! Páni, já jich mám asi jenom 35 :D ! Ale jako nutíš mě furt k nějakému pořizování dalších a dalších, jak jsem psala v minulém new in, 5 laků za měsíc je na mě až až když jsem si před tím koupila max. jeden za čtvrt roku! :) Máš krásnou sbírku kočko ! Tichá závist! Závidím hlavně Essie a O.P.I. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám ale za jakou dobu. Když jsem si začala lakovat nehty, tak jsem jich měla tak 10 =D a pak jsem si je postupně dokupovala a takhle se to rozrostlo. Těch 200 jsem nasbírala cca za 5 let ;).

      Vymazat
  2. No nemáš těch laků zrovna málo :D Jak píše Romča, když u Tebe vidím ty krásný laky, hned si pro ně taky musím běžet :D

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si prave dnes asi po dvoch mesiacoch nalakovala nechty cervenym lakom.
    lakov mam rozhodne o dost menej ako ty a najradsej mam asi lak v odtieni that's what I mint! od Essence, to je podla mna fakt krasna farba :3
    laky od Essie su krasne, ale dat 300 korun, teda 10 eur za jeden lak mi pride predsalen trosku privela. ale mozno raz si to rozmyslim a aspon jeden lak od Essie si kupim.

    OdpovědětVymazat
  4. prajem všetko najlepšie k dnešným narodeninám. u mňa na blogu máš malý darček :)

    OdpovědětVymazat
  5. S laky od s-he taky nejsem spokojená, ale zato miluji jejich rtěnky:))) Na ty nedám dopustit :) Každopádně 200 laků, to je teda mazec:P

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...