sobota 28. června 2014

New in - červen 2014

Konec června a to znamená jediné...new in za tento měsíc. Původně jsem měla připravený článek, ale psaly jste, že byste chtěly další videa, tak jsem to přehodnotila =D a udělala jsem video.

Jen jak jsem video nahrála na youtube, tak nevím proč, ale chvílemi je úplně divně rozostřené a ještě než jsem ho nahrála a koukala na něj v počítači, tak to tak vůbec nebylo, tak nevím, co se s tím stalo, takže chvílemi to rozostření omluvte. V pár případech mi to foťák nepobral, to je pravda, ale ve většině to zaostřené bylo. No, nevadí a snad vám to tolik nebude vadit =).

7 komentářů:

  1. Moc fajn video :) Koupila sis zase moc pěkné kousky, hrozně se mi líbí ten parfém :)) Toč dál, bavíš mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké video, jen mi vadí takové to občasné pohupování obrazem, lepší by bylo točit na kameru co "stojí" př. na ntb a sedět u toho :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný nákupy :) taky si brousím zuby na laky Rimmel Rita ora

    OdpovědětVymazat
  4. pekne video, tie neonove laky su krasne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nákupy jsi udělala :). Neonky jsou prostě super, co si budem povídat ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné video :-)) určitě toč dál videa! Jsi super! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...