čtvrtek 31. července 2014

10 věcí do 100 Kč - TAG

Musím říct, že to byla docela výzva najít 10 věcí, které se vejdou do 100 korun a ještě jsou super. Nicméně jsem našla, takže dnešní tag může začít =).

První volba byla pro mě jasná. Balea sprchové gely. Jsou úžasné, levné, voňavé a mají krásné obaly. Vybere si snad každý z té velké škály, které nabízí. Jsou prostě úžasné a já je používám už několik let a nikdy je nepřestanu milovat ♥.
cena: 30,- / 40,- jak který =D

Další věc je taktéž od Baley a je jí minerální voda. Už je mi to trapné, protože jsem vám jí ukazovala minimálně ve dvou videích a ještě znova teď, ale je prostě úžasná, hezky osvěží, no prostě super =D.
cena: 59,-

Pudr, který určitě zná každá. Je jím pudr od NYC Smooth skin, který je skvělý. Pleť udělá krásnou a sametovou a za tu cenu by byl hřích ho aspoň nevyzkoušet.
cena: nevím přesně, ale nějak kolem 70,- / 80,-


V poslední době jsem si oblíbila krémy na ruce, které jsem dříve vůbec nemusela a dnes jsem vybrala krém na ruce od Dermacol s vůní hroznů a limetky. To, že voní nádherně vám říkat asi nemusím a také se krásně rychle vstřebá a to mám u krémů na ruce ráda.
cena: cca 60,-

Další věc je pro mě absolutním zázrakem. Nechápu, jak jsem bez něho mohla takovou dobu žít! =D Kokosový olej si dávám hlavně na vlasy a nechávám ho působit celou noc. Vlasy mám pak krásně hebké a jednou za čas ho používám i na pleť, ale to pouze také přes noc, protože je hodně mastný a takhle má dostatek času na vsáknutí a pleť máte ráno krásně hydratovanou.

cena: malé balení tuším kolem 90,-

Na léto ideální společníci, kteří vám budou pečovat o rty. Tyto hydratační balzámky mám strašně ráda a plánuji si pořídit ještě další. 
cena: 80,-

Nivea krém v plechovém obalu si mě naprosto získal. Má příjemnou vůni a ještě hezčí obal. tento krém používám hlavně na suchá místa na těle jako třeba kolena nebo lokty, protože je krém hodně hutný a mastný a dlouho se vpíjí, ale krásně pak pokožku hydratuje.
cena: vůbec netuším, ale tohle 75ml balení stálo asi kolem 50,- ?

Tyto vlhčené ubrousky kupuji hlavně prckovi, ale občas je použiji i já. Mají krásnou jemnou parfemaci a prckovi jako jediné vyhovují (a že jsem jich zkoušela hodně). V balení jich je 63 kusů a moc se mi líbí, že na samotných ubrouscích je vyražen modrý méďa, který je na obalu.
cena: kolem 60,-

Sprej s keratinem od Schwarzkopf mám už podruhé a je naprosto skvělý. Krásně voní, vlasy se po něm hezky rozčesávají a jsou pak jemnější. Hodně jsem si ho oblíbila a vím jistě, že až ho dopotřebuji, tak si ho koupím znova.
cena: v akci za 79,- normálně nevím

Kdyby se tu neobjevily laky na nehty, tak jako bych to nebyla ani já =D. Proto jsem vybrala tyto božské pískové laky od Gabrielly Salvete, které všechny určitě dobře znáte. Plánuji dokoupit ještě další odstíny, protože jim nemám co vytknout a krásně na nehtech vypadají.
cena: 80,-



Ceny u produktů jsou orientační, protože si všechny už přesně nepamatuji, ale jsem si jistá, že se všechny vešli pod 100 Kč. 

4 komentáře:

  1. Super tag :) Laky od GS mám ráda a krém od Nivei je skvělej
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý Tag! Po kokosovém oleji už bych se taky měla mrknout :))

    OdpovědětVymazat
  3. GS laky jsou nejlepší ;), tenhle tag moc ráda čtu :) !
    Z toho všeho mám minerální sprej, první a třetí sprcháč akorát v pomerančovém, kokosový olej si taktéž nemůžu vynachválit :) ! A na ten pudr od NYC už se musím podívat, jen k sakru fakt nevím kdy se dostanu do drogerie R. :)

    OdpovědětVymazat
  4. velmi pekny tag :)
    sprchove gely od Baley milujem uplne najviac na svete, najradsej by som si ich vsetky pokupovala, ale vacsinou sa dost krotim a kupujem si nejaky iba, ked uz som spotrebovala ten, co som mala :D
    rozmyslala som, ze kokosovy olej by som si mozno aj kupila, nieco, co pomaha na hebkost vlasov by sa mi fakt zislo.
    krem na ruky ani balzamy na pery od Dermacolu som este neskusala, ale balzamy som videla a najprv som si myslela, ze su to Baby Lips :D mozno si raz taky pekny farebny balzam kupim, celkom ma zaujalo, ze ma SPF 15, co moze byt celkom fajn.
    krem od Nivey v plechovom obale je klasika, my ho vzdy mame doma a tiez si nim natieram hlavne suche miesta na tele, ako lakte a kolena.
    a laky na nechty su nadherne, len ma celkom stve, ze u nas sa taka znacka lakov nepredava...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...