úterý 22. července 2014

Keep calm and go to the beach!

Dnes po dlouhé době tu mám lakovací článek. Představím vám jeden úžasný lak, který má ještě úžasnější název =D. 


Jedná se o lak od Essence z limitky Beach cruisers v odstínu 03 - keep calm and go to the beach. Je to krásná tyrkysová barvička, která na fotkách bohužel vypadá spíše jako modrá. Je to lak pískový a obsahuje malinké zlaté a zelené třpytky. Já jsem si ho na nehty dávala jako obvykle většinu laků ve dvou vrstvách a je vážně krásný. Už když jsem tuhle limitku viděla na internetu, tak jsem věděla, že tenhle lak musí být můj =D.



7 komentářů:

  1. Moc pěkná barvička :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva je hrozně krásná :) a ten lak vypadá celkově moc hezky :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, musím říct, že vypadá mnohem lépe než jsem původně čekala. Tušila jsem, že bude super, ale i tak opravdu překvapil. Nádhera :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/spotrebovano-cerven-2014.html

    OdpovědětVymazat
  4. nadherny lak, kiezby aj u nas bola ta limitka, ale o tom mozem iba snivat :D aj ked podobny lak mam, len je viac domodra. kamoska mi ho doniesla z USA a mam ho dost rada, len sa kvoli tomu pieskovemu efektu trochu blbo odlakovava. ale zas nie az tak blbo ako laky s trblietkami.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný lak! :-) přemýšlím, že si ho koupím :-) ta barvička je fakt skvělá :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle odstíny mám strašně ráda a ještě tomu, když je pískový,tak je o to hezčí! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...