pondělí 7. července 2014

Lesk na rty Astor Perfect Stay 8h gloss

Dnes se s vámi podělím o můj názor na lesk na rty od Astoru. Mám ho v odstínu 015 Dollicious. Je to jemná meruňková barvička, která v sobě obsahuje miniaturní třpytečky. 


Hned na začátek bych řekla, že pokud nemáte rády lepivé lesky na rty, tak tohle pro vás nebude ani náhodou. Lesk je hutnější a hodně lepivý. Mě osobně lepivé lesky na rty nevadí, ale u tohohle mi to chvílemi docela vadí. Tuto maličkou vadu na kráse ale kompenzuje výdrž. Lesk vám vydrží dlouho, ale 8 hodin určitě ne..nebo aspoň mě ne. Tuto dlouhou výdrž má na svědomí právě hutnější a lepivé složení. Ono obecně všechny lepivé lesky vám drží mnohem lépe a hlavně déle.

Aplikátor je klasický jako u většiny lesků a mě osobně tyhle vyhovují nejvíc.


Rty vám nijak nezbarví a dodá jim jen lehký nádech barvy. Já osobně jsem s ním spokojená akorát by mohl být méně lepivý, ale to pro mě není nijak extrémní věc, kvůli které bych ho hodila do šuplíku =).


Zde ještě "živě" =D ve videu, kde najdete i make-up, ale na něj bude recenze zvlášť. Neuvědomila jsem si, že je nebudu dávat do společného článku a pak už se mi video předělávat nechtělo, tak máte menší ochutnávku předem.
 Jinak bych ještě chtěla poděkovat webu krasa.cz za poskytnutí produktů k zrecenzování.


K lesku jsem měla možnost si ještě vybrat naušnice z této kolekce.


Musím říct, že jsem z naušnic strašně nadšená. Vybrala jsem si je v jemně růžové barvě a zajímavé (aspoň pro mě) je na nich to že, že barevná číst má matný povrch a nejsou lesklé a díky tomu matnému povrchu působí, jako kdyby byly takové sametové.  Určitě se na ně mrkněte, mají velký výběr barev, takže si každý určitě najde to své.


6 komentářů:

  1. Náušnice jsou krásný a lesk má moc pěknou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ten lesk nemá chybu, má nádhernou barvu :) já mám doma lesků docela dost, kolem 8 určitě, ale bohužel je vůbec nepoužívám, ještě minulé léto jsem bez nich nevyšla ven a nedávno jsem jeden použila a mohla jsem se zbláznit jak se mi vlasy lepily k puse :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lesk má moc pěkný odstín, zrovna takový bych hrozně chtěla :))

    OdpovědětVymazat
  4. lesk ma peknu farbu. ja lesky nejak velmi nepouzivam, prave preto, ze sa lepia. radsej pouzivam balzamy na pery.
    a nausnice su krasne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lesk má krásnou přirozenou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna farba lesku :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...