úterý 15. července 2014

Letní oblíbenci

Zdravím vás a zároveň se omlouvám za takový prázdninový režim na blogu. Jak je hezky, tak nějak nemám čas a do toho boban =D...znáte to.

Každopádně v dnešním článku nebo vlastně videu, vám představím mé oblíbence, které momentálně ráda používám teď v létě, takže doufám, že se vám bude líbit. 
Při točení tohoto videa někdo zřejmě nechtěl, abych ho natočila a točila jsem ho několikrát a už mi pomalu docházela trpělivost, takže teď jsem toho na sestříhání měla až dost =D.

Tak si hezky užívejte léta a prázdniny a zase někdy příště =).


6 komentářů:

  1. Moc pěkný video, strašně se mi líbí Tvůj hlas :) !
    Pro tu termální vodu si musím zajet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém z Balei bych chtěla taky :), jinak jak máš ten deodorant s tím sprcháčem, tak mám ten sprcháč a ta vůně je fakt úžasná!
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super video :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný video :) Já mám Baleu taky ráda, co se týče krémů na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní video ♥, jak zde již bylo zmíněno, tak máš vážně strašně milý a příjemný hlas. Jinak na léto můžu třeba nejvíce tebou zmíněné neonky od Dermacol. PS: Ta zábavná vložka u nich mě opravdu pobavila :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Moc dekuji za tvůj komentík na mem blogu....ja to moc neresim, at si opravdu kazdý kupuje a pouziva to co uzna za vhodne...kazde detatko je jiné a kazde vyžaduje individuální pristup...rada si necháp poradit,ale třeba nejake sekýrovaní proc to delas tak a ne takto...tak to fakt ne...:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...