sobota 26. července 2014

New in - červenec 2014

Konec měsíce a jsem tu opět s new in článkem. Předem říkám, že tento měsíc toho moc není, ale něco málo jsem ukořistila, takže jdeme na to =D.

Nutně jsem potřebovala sluneční brýle. Ty, které jsem měla, se mi rozbili a být na léto bez nich není zrovna to pravé ořechové a tyhle brýle mám z Gatu za 98,- ! No nekupte to za takovou cenu =D.  A černé balerínky jsem měla na mém wishlistu a konečně jsem na nějaké jednoduché narazila a tyhle mám z New Yorkeru za 175.- .

Z kosmetiky jsem si koupila jen zpevňující tělové mléko od Nivey a jsem na něho zvědavá. Dále pak jahodový šampon od Baley a sprej na vlasy Gliss Kur, kterého mám už druhé balení a mám tento sprej moc ráda a určitě si ho znovu koupím.

No a poslední věcí z kosmetiky je tato rtěnka od Essence v odstínu 07 Natural Beauty. Samozřejmě jsem zapomněla vyfotit ještě lak od Essence, ale ten už jsem vám ukazovala zde.

Dále pak tento týden měli v Lidlu strašně krásné oblečení pro prcky, takže jsem neodolala a bobanovi jsem koupila 2x body s krátkým rukávem a 2x s dlouhým rukávem, 2x overálky na spaní, 2 trička a dvoje tepláčky. 

Já jsem si pak objednala z ebay tipy na nehty. Chtěla jsem je už dlouho, abych si na ně mohla nalakovat laky které mám. Nejdřív jsem koukala na české eshopy, ale tam přesně tyhle průhledné po 50 kusech měli většinou kolem 100,- a to se mi dávat nechtělo, navíc když mám kolem 200 laků, tak si to spočítejte =D. No, pak jsem je objevila na ebay, kde 50 kusů měli nějak kolem 40,- a to u nás za tuhle cenu neseženu ani náhodou, tak jsem si je hned objednala i do zásoby.

A poslední věcí je věc, ze které mám snad největší radost. Je to taška na kočárek od značky Babymoov. Jsem z ní opravdu nadšená hlavně proto, že má hodně kapsiček a je krásně prostorná, takže se mi tam všechno vejde. Teď už jen čekat až dorazí i kočárek, ať jí můžu provětrat =D. K tašce je i menší deka, termoobal na lahev a obal na dudlík a líbí se mi na ní, že se dá nosit buď v ruce nebo je tam i pás, takže se dá nosit přes rameno. Je k ní ještě i podložka na přebalování, která se dá odepnout a plastový pytlík, který se dá využít třeba na použité pleny, když je nemáte kde vyhodit nebo na něco špinavého či mokrého, aby se nezašpinili ostatní věci v tašce. No prostě jsem z ní v sedmém nebi.

8 komentářů:

  1. Ta taška na kočárek je opravdu pěkná a zdá se že i praktická :) !
    Balerínky mám z NY taktéž úplně stejné a ten šampon bych brala, ale ještě mám furt v zásobě vanilkovou limitku.
    Moc se mi líbí i odstín rtěnky :) !

    OdpovědětVymazat
  2. To je prcek urco nadsenej, takovy krasny obleceni :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. já se vždycky rozplývám nad oblečením pro prcky, třeba i v Tescu mají tak nádherné oblečení :3
    a o ebay mi ani nemluv :D Teď jsem tam začala objednávat a nevím, kdy přestat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, v Tescu mají úžasné oblečky =D také i tam ráda nakupuju a to je pak jak mor a kort, když tam mají něco ve slevách =D.

      Vymazat
  4. Taška na kočárek je krásná :) Prckovi jsi pořídila krásný věci i sobě. Já jsem taky zvědavá, co budeš říkat na to zpevňující mléko od Nivei
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. I když jsem se původně šla mrknout na kosmetiku, nejvíc mě nadchly věci pro prcka! :) :333

    OdpovědětVymazat
  6. slnecne okuliare vyzeraju velmi pekne, takeho isteho stylu som nejake tiez chcela, akurat ze to by som uz zrejme mala privela slnecnych okuliarov :D ale mozno, ked narazim na nejake, co sa mi budu nejak obzvlast pacit, tak si ich kupim. najradsej za nejaku podobnu cenu ako ty.
    spevnujuce telove mlieko znie fajn, aj ked mne sa vobec nikdy nechce natierat sa vecer telovym mliekom, takze ich iba tak mam v zasobe :D
    ruz od Essence ma velmi peknu farbu, ja sice ruze velmi nenosim, ale sem-tam si nejaky kupim, keby sa nahodou vyskytla nejaka prilezitost, pri ktorej by sa mi zdalo vhodne naruzovat si pery.
    vecicky pre maleho su rozkosne a aj ta taska na kocik :)
    a to na laky na nechty je uplne super vec, ja sice nemam tolko lakov, ale vyzera to dost pekne a hlavne prehladne, aspon vies, ake mas laky.

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem už neodolala letním výprodejům. Nejvíc jsem svojí kreditce ulehčila na www.answear.cz! :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...