neděle 31. srpna 2014

Kikki-K

Prázdniny utekly jako a voda a zítra to všem školákům začíná. Já si pamatuji, jak jsem každý rok pečlivě vybírala diáře, různé bločky, lepítka a všechny tyhle kravinky, abych si školní rok nějak hezky zpříjemnila. Dnes vám představím můj "diář", který momentálně mám a ještě něco k tomu =).




Není to klasický diář (v oficiálním názvu osobní plánovač), ale já mu zde budu říkat diář, protože je to kratší =D. Takže diář je v krásné pastelové barvičce, která se mi moc líbí. Je to hezká a jemná failková barva. Je docela velký než klasické diáře, které u nás můžeme sehnat, ale to je právě to, co se mi na něm líbí. Pro mě je velikostně akorát, i když chápu, že pro někoho to může být zbytečně veliké. Na výšku má 24cm a na šířku 20 cm. Je to diář značky kikki-K. Na jejich stránkách můžete najít i klasické diáře a ty mají hned ve třech velikostech a další úžasné věci. Já jsem ze všech okouzlena a myslím, že si každý určitě vybere to své.

 A teď už přejdu k vnitřku diáře. Hned na začátku máte spousta kapsiček, což je super a můžete si tam založit vše, co potřebujete.


Na prvním oddělovači mám nalepené různé lepící papírky, na které si zapisuji nějaké poznámky nebo něco, co přímo do stránek psát nechci. Žirafa a srdíčko jsou jen samolepky.

Hned za tím jsou 3 stránky s lepíkama, které můžete využít jak chcete a záleží jenom na vás, jak si diář vyzdobíte =).

Klasika jako u každého diáře je stránka s osobními informacemi.

A tady už je již zmíněný měsíční plánovač. Jak jsem psala, tak já mám tohle radši, ale kdo tohle rád nemá, tak si na stránkách můžete dokoupit vnitřek právě s týdenním plánovačem, který je od roku 2015 a týden tam máte na dvojstránce.


Tady jsou další stránky pro představu.








Jinak ty oddělovače jsem vyzdobila papírama z bloku, který uvidíte za chvilku. Na konci diáře je ještě jedna kapsička, kde je blok na různé poznámky.

K diáři bych ještě chtěla říct, že je teď z té nejnovější kolekce Live bright, kterou kikki-k teď momentálně má pro rok 2015 a ze stejné kolekce je i propiska a blok.

Propiska je pro mě dokonalá a hlavně píše černě! Nemám moc v lásce modré propisky a vždy si snažím vybírat ty černé, protože se mi prostě líbí víc než modré.

Tento blok je pro mě dokonalost sama. Má úžasné designy listů a je strašná škoda, že u nás nic takového není nebo aspoň já jsem to zatím nenašla a že jsem toho prošla hodně =D, takže pokud o něčem víte, tak mi dejte určitě vědět. V bloku je 40 designů listů a celkově je tam 120 listů. Pomocí něho jsem i zdobila diář.

tady ukázka pár stránek



No a poslední věc je týdenní plánovač. Hodí se už jen proto, že v diáři týdenní není a já si tam tenhle budu vkládat, takže je možnost i takováhle pokud si nechcete dokupovat vnitřek s týdenním rozvržením. Listů v bloku je 60, takže na 60 týdnů a to vám vystačí na víc než rok.


A má otázka na závěr...líbí se vám něco ze stránek a jste stejně unešeni jako já? =D Jaký je váš diář na školní nebo nový kalendářní rok? Pište a ukazujte, já se ráda pokochám =).

22 komentářů:

  1. Tak ten je nádherný :3 Miluju takové kravinky a jsem z nich nadšená a tenhle je naprosto boží ^^ Já si kupovala jen obyčejný diář na který jsem narazila za 55 korun a chystám se ho nějak vylepšit, ale zatím nemám nějak nápad :D

    OdpovědětVymazat
  2. je naozaj krasny :) ja som si tiez chcela kupit diar, videla som fakt krasne, ale vsetky su az od roku 2015, co mi je dost na nic, pretoze ho potrebujem hlavne do skoly. tak som si kupila taky maly zositok, kde je na kazdy den jedna strana, ale nie su tam napisane dni, takze je vlastne univerzalny na akykolvek rok. budem sice zacinat od stredu, ale lepsie ako nic.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ten musím mít! Na takových věcech přímo ujíždím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak ten je parádní. :-))
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super! :) můžu se zeptat na cenu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše je v odkazech v článku ;).

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Jéé, no tak ten je DOKONALEJ :) Máš ho úplně úžasnej fakt, já mám na letošní školní rok diář od Albi, který mi dala kamarádka
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vkusný, pěkný a roztomilý! Hrozně se mi líbí celkově, ty papírky jsou hrozně roztomilé a vůbec :) propiska i blok vypadají také moc pěkně :) Chválím výběr !

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ten je rozkošný, něco takového přesně hledám!

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem na diáře šíleně zatížená a tohle je fakt úžasný web, už jsem si vybrala i svého diářového favorita! :D jen ty ceny :/ platila si clo a DPH?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clo se platí až nad částku 150 euro ;). Já jsem platila "jen" DPH.

      Vymazat
    2. děkuji! :) to je docela fajn zpráva :D

      Vymazat
    3. Nemáš zač, ale ono bohatě stačí platit jenom to DPH, to je taky slušná částka =D.

      Vymazat
  10. Tak to je přesně to, co POTŘEBUJU!!!!! Nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  11. Diař vypadá vážně nádherně! Jediný, co mi brání v jeho pořízení, je ta růžová. S tou se prostě nedokážu smířit. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tybrdo, takovej bych taky chtěla!!!! :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...