čtvrtek 14. srpna 2014

Liebster Award - Tag

Zdravím vás! =)
Dnes tu pro vás mám video a tag zároveň. Byla jsem nominovaná Kristýnkou a tímto jí děkuji a jdeme rovnou na to, protože vše ostatní se dozvíte ve videu.


11 otázek pro vás
1. Kdy jste si založily svůj první blog?
2. Jaké je vaše nejoblíbenější jídlo?
3. Jakou vlastnost u lidí nemáte rády?
4. Jaký je váš oblíbený make-up?
5. Jakou barvu mají tvé vlasy?
6. Chodíš do školy? Pokud ano, tak do jaké (obor, zaměření)?
7. Oblíbená značka kosmetiky?
8. Jaké zvíře máš nejradši?
9. Snídáš?
10. Bydlíš v baráčku nebo v bytě ve městě či na vesnici?
11. Co jsi dnes dělala?

3 komentáře:

  1. Moc ti děkuji za pokračování Tagu :) Strašně ti to v tom videu sluší a hodně jsem se i zasmála :) Strašně se mi líbilo jak si mluvila o Lukáškovi :) a přeji Ti, aby si byla pořád tak šťastná jako teď a Lukášek ti dělal jen radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ráda Rimmel Hlavně rtěnky od Kate Moss :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...