sobota 2. srpna 2014

L´oréal Nude Magique Eau De Teint

Dnes bych vám ráda řekla něco málo o make-upu od L´oréal Paris Nude Magique. Pokud hledáte ideálního společníka do teplých letních dnů, tak čtěte dál, protože bych řekla, že tohle je horký favorit.


Než se dostal k nám a já ho viděla jen na internetu, tak jsem po něm nijak moc netoužila. Když se k nám už dostal a já ho viděla "živě" v drogerii, tak mě hned první zaujalo jeho množství. Je tak malinkej a z fotek na internetu jsem si myslela, že je větší, ale pak na mě koukalo takové malé miminko =D, ale učarovalo mě svou lahvičkou, která je naprosto krásná! Obal je skleněný a matný. Fialové víčko ladí s nápisem na lahvičce, no a prostě mě učaroval. Je krásný a má 20ml.
S těžkým srdcem jsem bez něho odcházela z obchodu, ale to jsem ještě netušila, že mi za pár dní přistane v poště od krasa.cz.


Přišel mi v odstínu 120 pure ivory. Sice to není nejsvětlejší odstín a přiznávám, že na mě je trochu tmavší a snesla bych ještě o ten odstín světlejší, ale já ho mám v plánu používat stejně jen v létě a to budu přeci jen trošku opálenější, takže to zas tolik nevadí a po rozetření to skoro vidět nejde, že je trochu tmavší.


Má SPF 18 což je na léto ideální. V oficiálním popisu, že můžete dočíst, že je vytvořen pro tzv. nahé líčení a s tím musím souhlasit. Na pleti je krásně přirozený a jak jsem už psala, tak to z něho dělá ideálního společníka na léto, protože je strašně lehoučký, že o něm vůbec nevíte.

Je v porovnání s ostatními make-upy hodně tekutý a musíte ho nejdřív protřepat a pak nanést na bříško prstu a pak už na obličej. Krytí nečekejte nijak velké. Tím, že je lehoučký vám určitě žádné pupínky nezakryje, ale zase hezky sjednotí pleť.


bez make-upu

s make-upem

Takže, kdybych to všechno měla shrnout, tak za mě má jeden velký palec nahoru a já teď přes léto ani jiný make-up nepoužívám. V obchodech ho můžete sehnat kolem 300Kč a pokud hledáte lehký make-up na léto, tak určitě sáhněte na tento a nezklame vás =).

5 komentářů:

  1. Kryje pěkně a barvu máš taky hezkou :-) Mám super tip pro kamarádku

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož mi bude za dva měsíce 14, snažím se vyhýbat makeupům, pudrům apod., nepotřebuju být pak ztrhaná v obličeji, jak to nějaké holky ze třídy čeká. Akné a černé tečky téměř nemám, proto nevidím důvod se "mejkapem" zatím zatěžovat. O svoji pleť ale pečuji, proto doufám, že se mi to vrátí až budu starší :D.
    Odstín, který ti poslali není podle mě na tebe tmavší, ba naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem třeba začala používat make-up v 16, takže špěchat není opravdu kam ;). Normálně na mě tmavý je, ale teď to tak nevypadá, protože jsem se už aspoň trochu opálila a dá se dobře rozetřít, takže se to teď hezky ztratí, ale v zimě bych ho nosit nemohla, to jsem bílá jak stěna a kolikrát i ty nejsvětlejší odstíny, které u nás seženu, jsou furt docela tmavý, ale teď v létě při opálení to jde =).

      Vymazat
  3. Mě by třeba zajimalo jak bych z toho dostala ty zbytky makeupu :D.. Všechno potom musí zůstat na stěnách, nebo ne?:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už mám kousek vypotřebovaný, tak když dýl stojí, tak to z těch stěn steče a jde tam vidět, že kus chybí, takže až ho tam bude málo, tak ho postavim vzhůru nohama a tím jak je opravdu hodně tekutý, si myslim, že hezky steče a právě tam toho moc nezůstane ;).

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...