pondělí 25. srpna 2014

Raw food challenge

Kdo mě sleduje na instagramu, tak už o mém měsíčním plánu ví a kdo ne, tak se to dozví právě teď! =D Díky Káje, která měsíc s touto stravou už absolvovala, jsem se rozhodla, že na měsíc vyzkouším raw stravu (vitariánství). Pokud někdo neví oč jde, tak se jedná o to, že jíte potraviny pouze v syrovém stavu, takže ovoce, zelenina, semínka a oříšky a nic nesmí být tepelně upraveno nad 42°C. Ve specializovaných obchodech můžete sehnat ještě různé čokoládky a jiné mlsnotky a ty vám v dnešním článku i ukáži.

Počínaje dneškem jsem právě začala měsíc mé raw stravy. Dnes mi také přišel i balíček z eshopu biosfera.cz, kde si plánuji objednat ještě další věci.


Samozřejmostí pro mě bylo, že jsem si musela objednat nějaké čokoládky, protože jak se znám, tak moje mlsná mě neopustí =D. Proto jsem si objednala čokoládu s kešu oříšky, které mám moc ráda. Jako bonus jsem si do košíku přihodila i dvě mini čokoládky. Jedna je malinová a druhá s 95% kakaa.

Další mlsnotky jsou v podobě tyčinek. Jedna je s fíky a druhá čistě čokoládová. A jako poslední jsem tam přihodila kokosové kuličky, které jsou mimochodem výborné.

Ze sladkého to je vše a pak jsem si vzala už jen takové zobání a něco na chuť. Jelikož miluji cibuli v jakémkoliv stavu a v jakémkoliv jídle, tak jsem nemohla odolat cibulovým chipsům, které mě nezklamali a objednám si je určitě znova. K tomu jsem si vzala ještě jedny a to chipsy z kapusty a kadeřávku, které jsou taky dobré, ale na cibulové nemají. V příští objednávce mám v plánu i chipsy z červené řepy, na které jsem hodně zvědavá, protože červenou řepu mám ráda, tak snad mi budou chutnat i tyto.

No a poslední dvě věci jsou jeden velký zázrak a jeden velký propadák. Propadákem (pro mě) jsou kokosové pohánky. Kupovala jsem je s tím, že budou kokosové a ono ve výsledku je tam kokosu 8% a pohanky je tam 37% a to je pro mě ten problém. Pohanka mi prostě nechutná, takže tohle se u mě nechytlo, takže je asi někomu dám nebo pokud máte zájem někdo z vás, ráda přepošlu, protože já tohle nesním =D. Pravým opakem pohánek jsou Brouci curry, které jsou naprosto božské. Je to směs naklíčených slunečnicových semínek a cibule v koření a to je opravdu pecka. Tohle mi spolu s cibulovými chipsy chutná ze všeho nejvíc, takže to vám můžu s klidným svědomím doporučit =).

Tak a toť vše z mé objednávky a až budu objednávat znova, tak vám určitě dám vědět, co stojí za vyzkoušení a co ne. A má otázka na závěr? Jde do toho někdo se mnou? =) Budu jedině ráda, když se někdo přidá a pokud ne, tak nevadí. Já si to chci na ten měsíc vyzkoušet a pak uvidím jak dál. Každopádně vás budu v průběhu měsíce informovat a po měsíci udělám buď video nebo článek s takovým shrnutím, jak se cítím, jestli se něco změnilo a tak. 

5 komentářů:

  1. Tak to není nic pro mé bříško :D :) Ale vypadá to hodně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty chipsy z řepy určitě vyzkoušej, já jsem si koupila balíček ve zdravé výživě a moc mi to chutnalo :). Jsem zvědavá na zhodnocení po 30 dnech :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to všechno vypadá hrozně dobře, asi zkusím objednat! Díky za super tip! <3

    OdpovědětVymazat
  4. mas moj obdiv, ze si sa rozhodla ist do raw challenge, ja neviem ako by som prezila jest iba surove veci. ono sice tieto pamlsky, co si nam ukazala vyzeraju velmi dobre, ale jest iba to by sa nedalo a myslim, ze uz po tyzdni by som mala neznesitelnu chut na pizzu, nieco z McDonald's alebo aspon kuraci rezen :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se těším na info jak ti to vyhovuje a podobně. Sama bych se na to asi nedala, ale rozhodně mě to láká, tak si říkám jestli bych to nezkusila do svého životního stylu vměstnat aspoň částečně :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...