sobota 27. září 2014

Insta

Doufám, že si užíváte víkend a dnes tu mám i oddechový článek =). Začátkem týdne se můžete těšit na video o novinkách za měsíc září a budu rády, když mi dáte vědět, jestli se vám videa líbí a mám dělat další nebo chcete raději články, protože mi přijde, že máte radši asi články než videa, takže mi dejte vědět, co je lepší a podle toho pak budu dělat články nebo videa =).

dělala jsem dort pro přítele k narozeninám / můj domácí jablečný kompot / borůvkové cupcakes / budeme dlabat dýni

prckovo nová a úžasná mikča / zbytek dárků pro prcka k svátku / nákup v Lidlu / konečně jsem našla župan pro bobana

nejlepší barva na vlasy / miluji Baby Lips / úžasná řasenka / spadl mi make-up na zem, ale naštěstí to přežil

už se mi začal líbit bílý lak =D / nákup u Dermacolu / rostou, rostou (fazole, pažit, kytičky) / nové sovičky v diáři

3 komentáře:

  1. Ja taktiež milujem Baby Lips. Mám však len Pink Punch. Určite sa však chystám kúpiť si aj ďalšie. Minimálne toľko, koľko máš ty!! :D
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  2. pekne fotky, samozrejme som uz vsetky videla na Instagrame :)
    Baby Lips mam tiez rada, celkom ti zavidim, ze ich tolko mas, aj ked ja mam od vcera uz 3 (ruzove, modre a zlte :3)

    OdpovědětVymazat
  3. Videa určitě toč dál, seš strašně příjemná a milá a Tvoje videa mě fakt baví :). Taky jsem pekla pro přítele dortík, ale ty ho máš teda hezčí :D To oblečení pro prcka je roztomilý
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...