sobota 6. září 2014

New in - srpen 2014

Ahojky =), srpen už utekl a to znamená jediné...new in za srpen, tak jde rovnou na to.

Nejdřív vezmu věci pro prcka. Na začátku srpna jsme prckovi kupovali botky, ale řeknu vám, že to byl výkon nad mé síly. Nikde skoro žádné a když už, tak se mu do toho zase nevlezla noha, no katastrofa, ale nakonec jsme jedny sandálky sehnali. Nechci vidět, jak budeme shánět boty na zimu =D.

Dále jsme také začátkem srpna byli v Tescu no a to je pro mě mor, protože tam mají strašně pěkné dětské věci, takže tam vždy něco koupím. Původně jsem tam šla jen pro kalhoty, které jsem mu sehnala, ale nějak v košíku skončilo víc věcí, než jsem měla v plánu.



A teď už věci, které vás budou zajímat asi víc =D. Jinak mě omluvte, že je to tak rozkouskované, ale fotila jsem to vždy hned, když jsem to koupila, protože bych na spoustu věcí jinak zapomněla. V DMku teď probíhá akce, že za 50 bodů máte slevu na Niveu 40% a při nákupu nad 199,- ještě dostanete hrneček, takže tu jsem využila hojně. Prckovi jsem koupila vlhčící ubrousky a krémy, přítel si taky něco vybral a já jsem si koupila sprchový gel, tělové mléko do sprchy a micelárku, kterou jsem chtěla vyzkoušet už dlouho.

 Mám tady i jedno třešňové duo a to pěnu na holení a vlhčené ubrousky. Vlhčeným ubrouskům moc neholduji, ale tyhle mě docela zaujali, takže jsem se je rozhodla vyzkoušet, tak snad budou fajn.

Druhá pěna na holení je s vůní borůvky a tu momentálně i používám a řeknu vám, že je naprosto super, tak doufám, že stejně super bude i ta třešňová. Do košíku jsem přihodila i malinové tělové mléko, které jsem si ale brala v domnění, že je to sprchový gel a ono nic, takže to nejspíš dám do giveaway, kterou chystám na podzim, protože já nemám šanci ho spotřebovat =D. A potom mám i jednu novinku z Lidlu a to sprchový gel s vůní kokosu, který naprosto úžasně voní. Je to přesně ta čistá kokosová vůně, kterou já mám moc ráda.

Druhý tělový krém jsem už do košíku nehodila omylem =D. Je také s vůní kokosu, ale vůně mě trošičku zklamala, protože to není ta čistá vůně kokosu, ale jde tam cítit ještě něco jiného, ale jinak je dobrý a teď ho i momentálně používám. Potom tu je ještě jedna věc pro prcka a to zubní kartáček curakid od curaproxu. Kartáček, který měl předtím se mi zdál docela tvrdý, takže jsem pátrala a pátrala a nakonec jsem našla tenhle a je na jedničku a je krásně měkoučký.

Jelikož mi došli vatové tamponky, tak jsem si jedny musela dokoupit a rovnou jsem si vzala i holítka a tyhle používám už dlouho a musím říct, že jsou strašně fajn.

Za srpen tu mám pouze tyto 3 laky a dva jsou z limitky Road trip a jeden je z novinek na podzim a zimu a musím říct, že se už těším na další a mám v plánu ještě několik laků, protože mají vážně hezký výběr.

No a poslední věcí je votivní svíčka od Yankee Candle, kterou jsem koupila v globusu s vůní třešní a jen tak pro zajímavost jsem sem dala i tyhle 3 lepidla, která jsou z Lidlu, ale to červené je obyčejné bílé, ale v té žluté tubě je lepidlo žluté a v růžové je zase růžové =D. Z toho jsem byla úplně nadšená (jak malá), ale takhle barevná lepidla jsem ještě neviděla.

5 komentářů:

  1. Parádně jsi nakoupila. Pěny na holení mají nádherné obaly, hlavně ta borůvková :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nákupy :) Prckovi jsi koupila plno krásných věcí, to bude fešák :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky jsou parádní, oceňuji tu jejich originálnost. Jinak tělové mléko do sprchy je super a micelárku se taky chystám vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprcháč jsem si v Lidlu taky kupovala, voní úžasně a já milovník kokosu jsem ho tam nemohla prostě nechat :D a ty laky z limitky Road mám taky :)
    V Tescu mají úplně nádherné dětské oblečení, vždycky se nad ním úplně rozplývám a nejradši bych si všechno naházela do košíku i když žádné malé dítě v rodině už nemáme :D

    OdpovědětVymazat
  5. nadherne veci, nad tymi pre maleho sa uplne rozplyvam, super tricka si mu kupila.
    tu akciu v DM na Niveu som nezaregistrovala, urcite sa pozriem, ci je aj u nas, ked uz som donutila mamu zalozit si v DM karticku, tak aby sa aj na nieco vyuzila :D Nivea je dobra znacka, len niekedy trochu prilis draha, takze 40%tna zlava je rozhodne fajn.
    vonavu penu na holenie som v DM videla a aj som rozmyslala, ze si ju kupim, ale prislo mi to take divne :D ale ked hovoris, ze je fajn, mozno niekedy skusim.
    laky su velmi pekne a to ruzove lepidlo musim niekde zohnat, pretoze to musi byt dost super :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...