pondělí 29. září 2014

Spotřebováno - září 2014

Měsíc u konce a já jsem docela překvapená, že se mi nastřádalo několik spotřebovaných věcí, takže i tento měsíc tu mám spotřebováno.


Essence - krém na ruce
Tento krém na ruce mám z eshopu babybaby.cz a je to krém na ruce a nehty. Obsahuje extrakt z jogurtu a vápníku. Krém hezky ruce hydratuje a rychle se vpije a já jsem s ním byla moc spokojená a určitě vyzkouším další.

Balea - tělový krém
Tento tělový krém je s vůní meruňky a moc krásně voní. Řekla bych,  že je trochu více hutnější, než co má Balea ty větší tělové krémy a také se docela rychle vpíjel. Bohužel nevím, jestli je někde k dostání u nás nebo bude, protože jsem ho koupila na votocvohoz.cz a u nás v drogerii jsem ho nikde neviděla.

Cien - šampon
O tomhle šamponu jsem básnila v novinkách za měsíc září, které teprve uvidíte a znovu tedy říkám, že tohle je naprostá pecka. Spolu s kondicionérem je tohle nejlepší šampon, který jsem kdy měla a určitě ho doporučuji.

Colgate - pasta na zuby
K téhle pastě nevím, co víc říct...prostě obyčejná pasta =D. Já na pasty nejsem nijak vybíravá a tahle svůj účel plnila, takže proti ní nic nemám.


L'Occitane - sprchový gel
Tenhle vzoreček sprcháče byl tuším v LadyBoxu, ale už je to docela dlouho. Já jsem ho měla myslím v pomerančové variantě, ale už si nejsem jistá, protože papírek, na kterém to bylo napsané, je už ošoupaný, takže to nevím s jistotou, ale upřímně mi moc nevoněl a asi bych si ho ani nekoupila. Nicméně účel sprchového gelu plnil, takže po této stránce jsem s ním problém neměla, jen mi vadila trochu ta vůně.

Balea - Sprej na vlasy
 Tento sprej na vlasy jsem vám už ukazovala několikrát a opravdu vlasy zesvětluje, ale až po delším používání a já ho mám moc ráda. Mám tam ještě jeden, ale ten už teď nepotřebuji, takže pokud máte někdo zájem =D.

Balea - šampon
Šampony od Baley mám ráda a tenhle navíc naprosto úžasně voněl po kokosu. Krásná čistá vůně kokosu - to je to, co miluji =D. Vlasy mi po něm i krásně voněly a tenhle šampon neobsahoval silikony, takže kdo je nemá rád, tak tyhle šampony jsou dobrá volba a mě vyhovují.

Balea - sprchový gel
Tento sprchový gel je z letní limitky a voní po melounech. Byl skvělý a navíc nádherně voněl a já obecně mám sprcháče od Baley strašně ráda a také jich mám nejvíc. Navíc mají krásné obaly a jsou za super ceny.


Essence - čistící ubrousky
Tyto ubrousky už mám poměrně dlouho a až teď jsem je spotřebovala, protože já tyhle čistící ubrousky moc nepoužívám. Kupovala jsem je v Německu a jsou s vůní (asi) granátového jablka. Já jsem je většinou používala ráno, kdy jsem pleť jen vyčistila a byli fajn. Jak jsem řekla, tak tyhle ubrousky moc nepoužívám, takže nijak náročná na ně nejsem.

Schwarzkopf Nectra Color - barva na vlasy
Tak tahle barva je ta nejlepší barva na vlasy, kterou jsem kdy vyzkoušela. Tahle jediná opravdu vůbec nesmrdí a nesmrdí po ní ani vlasy. Vůbec na hlavě nepálí a hezky na vlasy chytne. Já jsem jí měla tedy 2x a v odstínu 845 - pralinkově plavý. Na mé blonďaté vlasy chytla poměrně tmavě, ale s tím jsem počítala, ale po dvou - třech umytí se docela vymyla, takže teď jí mám o hodně světlejší a vlasy mají teď ten odstín, který jsem chtěla. Na sluníčku jsou blonďaté a na normálním světle plavé. Za mě má jeden velký palec nahoru a určitě teď budu používat jedině tuhle barvu, protože je úžasná.

Lilibe - odličující tamponky
Tyto tamponky koupíte v Rossmannu a jsou ze 100% bavlny a v balení jich je 120 kusů. Jsou silnější a právě proto je mám nejradši a ráda je používám na odličování a i na odlakování nehtů.

Tak a to je vše a pokud máte s některými věcmi, které jsem dnes v článku zmínila zkušenost, tak mi dejte určitě vědět ;).

8 komentářů:

  1. Krásná spotřeba, Cien všichni chválí, obecně snad všechny výrobky. Jak do Lídlu nechodím, tak tam budu muset zajet jen kvůli kosmetice :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Barvu jsem taky měla, souhlasím:)
    http://difdirections.blogspot.cz/
    Mám blog nově, byla bych ráda za názor:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten šampon z lidlu jsem koukala, tak si ho tam asi vezmu až tam půjdu :) jinak sprcháče od Balei miluju, mám doma toho plnou krabici :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nalákala jsi mě na ten šampon z Lidlu, hned jak tam půjdu tak po něm mrknu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Krém od Essence zrovna používám akorát růžovou verzi :) Pak mám zkušenost akorát s Balea sprcháčem s vůní melounu který momentálně používám a už mě nudí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Cien šampón som nepoužívala, no mala som kondicionér. Voňal tak úžasne. Vlasy som mala lesklé a oveľa zdravšie. Myslím, že bol asi najlepší, aký som kedy použila.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla mangovou baleu...ta vůně! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. od Essence som tiez mala ten isty krem na ruky, ale prilis mi nevonal, tak som presla na ten druhy z dvojice - ruzovy, ktry ma pomahat pri suchych rukach, co ja rozhodne mam :D
    nad mangovym sprchovym gelom som dlho rozmyslala, ale nakoniec som sa z limitky rozhodla pre sprchac s vonou caramboly a uz iba cakam, kedy miniem sprchac, ktory mam otvoreny.
    farbu na vlasy som skusala iba raz a to vlastne ani nebola naozaj farba, ale skor odfarbovac. chcela som totiz mat ombre vlasy, ale velmi sa mi to teda nepodarilo :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...