pondělí 6. října 2014

DoplňkyMaia.cz

Dnes bych vám chtěla představit jeden začínající eshop, kde zatím najdete bižuterii a šátky. Eshop by se měl postupem času rozrůst o další šály, kabelky, pásky a diáře. Já osobně bych byla ráda, kdyby byl u nás konečně nějaký eshop, kde bych sehnala nějaké krásné diáře a podobné věci, takže doufám, že se tak brzo stane =). Jedná se o eshop www.doplnkymaia.cz

Já jsem si z eshopu mohla vybrat pár věcí a ty bych vám ráda i ukázala. Vybrala jsem si z každé kategorie jeden, abych měla takový přehled o všem =D. 

První věcí je tento náramek. Vypadá opravdu krásně a moc se mi líbí přívěšky, které na něm jsou. Já osobně mám tento styl nejradši, kde je v jednom náramku více proužků, takže to vypadá, jako když jich máte na ruce víc. Jediné mínus, které jsem našla je to, že prostě ani za zlaté prase si ho nejsem schopna zapnou na ruku sama. Mám prostě nějaké šmatlavější ruce, takže mi to opravdu nejde, ale tak...poprosila jsem přítele a bylo hotovo =).



Druhou věcí je řetízek s přívěškem motýla. Je to delší řetízek, takže ho v pohodě dáte na krk přes hlavu a nemusíte se trápit s nějakým připínáním a to já oceňuji =D. Líbí se mi na něm právě to, jak je dlouhý, a že ho nemáte přímo v dekoltu, ale níž a vypadá moc hezky.



Poslední věcí je šátek, který má také motiv motýlků. Šátek je docela dlouhý a široký, je ale ze slabšího materiálu, takže se hodí buď na jaro nebo teď na podzim každopádně je vážně krásný a jsem s ním moc spokojená.




A teď tu mám překvápko i pro vás. Protože tyto nabídky mi chodí jenom díky vám a jsem za to moc vděčná, tak pokud si budete chtít něco z tohoto eshopu objednat, tak stačí pak v objednávce připsat do poznámky "izzie-blossom" a budete mít na celý nákup slevu 15%.

6 komentářů:

  1. Pěkné věcičky:) Mám téměř stejný náramek z ebay a musím říct, že mě stál pouhých 18,- a koukala jsem na eshop, že je tam za 80,- což mi přijde docela hodně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šátek je nádherný :) a mám podobný náramek od kamarádky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně moc se mi líbí ten náramek a šátek :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné věcičky ,moc se mi líbí věci s motýlím vzorem ,takže super :)

    OdpovědětVymazat
  5. krasne veci, tiez mam rada naramok, ktory sa sklada z akoby viacerych naramkov, vyzera to super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Předražené věci z Ebay :-( Nenakoupila bych z tohoto eshopu :-(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...