pátek 24. října 2014

Něžná víla

Konečně! Po dlouhé odmlce tu je další lakovací článek. Kdo mě sleduje na instagramu, tak si mohl všimnout, že jsem si pořídila sadu na gelové nehty od Essence a už teď vám mohu říct, že jsem maximálně spokojená. Díky ní si totiž můžu znovu začít lakovat nehty a nějakou dobu mi i vydrží, takže doufám, že se tato rubrika bude zase objevovat pravidelně.

V tomto článku vám však nic víc o této sadě psát nebudu, protože na to chystám samostatný článek a video, takže vše důležité se dozvíte tam.

Teď přejdu k dnešním nehtům. Jsou to jednoduché a elegantní nehty, které se hodí ke všemu. K celému výtvoru jsem použila jen lak od Jordany v odstínu 06 Fairy Dust. Je to krásná jemně růžová barvička plná třpytek. Jako podklad a nadlak jsem použila jen průhledný gel lak od Essence nebo můžete použít prostě obyčejný průhledný lak.







Doufám, že se vám tento jednoduchý styl líbí a já se na vás budu těšit v dalším článku =).

7 komentářů:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...