neděle 16. listopadu 2014

3 roky!

Nevím, na co jsem poslední dobou myslela, ale úplně jsem prošvihla 3. narozeniny mého blogu!
Ano, 1. listopadu blog oslavil třetí narozeniny a já bych vám chtěla strašně poděkovat, že jste se mnou už tak dlouho a veškerá vaše zpětná vazba mě popohání v blogu dál pokračovat.


Teď tu mám takové menší shrnutí za všechny ty 3 roky. 
Za 3 roky tu mám 182 pravidelných čtenářů, 297 zveřejněných článků, 217 345 zobrazení blogu, 1945 komentářů a průměrně za měsíc na můj blog zavítá 20 000 čtenářů.

Já si těchto čísel vážím do jednoho posledního a mnohé příležitosti, které se mi naskytly jen díky blogu, by bez vás nebyly, takže si vás opravdu vážím a jsem ráda, že se sem rádi vracíte.

Moc děkuji a blogu přeji všechno nejlepší!

7 komentářů:

  1. K blogovým narozeninám přeji vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší přeji Tvému blogu :) My jsme rádi že Tě máme, Tvé články jsou skvělé a vždycky se na Tvůj blog ráda vracím :) !

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší a spoustu spokojených čtenářů přeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jej tak to ti prajem všetko najlepšie :))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, jen at cisla dal stoupaji :)

    OdpovědětVymazat
  6. pri tomto tvojom clanku som si spomenula, ze aj moj blog oslavil relativne nedavno narodeniny, ale bolo to este niekedy minuly mesiac :D vobec som si na to az doteraz nespomenula. tri roky je celkom dlha doba, ubehlo to dost rychlo. ja mam svoj blog uz pre mna neuveritelnych 6 rokov, co sa mi fakt ani nesnivalo, ze by som pri niecom dokazala vydrzat tak dlho :D gratulujem ku krasnym poctom komentarov a citatelov :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...