pátek 21. listopadu 2014

GIVEAWAY o skřipce LINZICLIP – stačí sepnout a jít!

Letos je Ježíšek štědrý a mám tu pro vás ještě jednu giveaway!
Získat můžete set vlasových skřipců Linziclip. Je to novinka na českém trhu a je to zcela nově vyvinutý, ozubený a plně patentovaný skřipec, který díky svému tvaru z vlasů neklouže a drží účes celý den. Navíc se s tímto skřipcem můžete i opřít, což určitě oceníte třeba při odpočinku nebo řízení auta.



PODMÍNKY
1) Být mým pravidelným čtenářem přes GFF

2) Odpovědět na soutěžní otázku: (nápovědu najdete zde)
Jak se jmenují vynálezkyně Linzclipu?
a) Shellye-Anne Salisbury a Linda Walker
b) Shelly Salisbury a Lindsey Walker
c) Shellye-Anne Salisbury a Lindsey Walker

3) Připsat jaký set se vám líbí (1., 2., 3.)
4) No a hlavně mi připište váš email, kam vás mohu v případě výhry kontaktovat.

Soutěž ukončím také 8. prosince a výherkyni vyhlásím společně i s výherkyní vánoční giveaway =).

15 komentářů:

  1. 1) ano
    2) c
    3) 2
    4) adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, další pěkná soutěž :)
    Sleduji
    Správná odpověď je za c
    Nejvíce mě zaujal 3. balíček
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Pres GFC sleduji jako Whatever :)
    Spravna odpoved je za c)
    Nejvice se mi libi 3.balicek :)
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. no to neznám, vypadá to zajímavě :) sleduji přes GFC pod tímhle profilem
    littlegem seznam cz
    odpověď je c) Shellye-Anne Salisbury a Lindsey Walker
    a nejvíc se mi líbí ta třetí sada

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji.
    Správná odpověď je C.
    Líbí se mi sada č.1.
    asmallmiraclecz@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  6. cez GFC sledujem ako Peťuška
    správna odpoveď je C
    a najviac sa mi páči 1 :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduju tě..:)
    Správná odpověď je C
    Nejvíce se mi líbí č.3..:)

    veronika-novakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Už tě sleduji déle <3
    Odpověď na otázku: c)
    Nejvíc se mi líbí ta 3. sada:3
    Jsi super a obě giveaway jsou úžasný:)

    mozna8@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. odpoved C
    email. lexinkasmile@gmail.com
    slovensko :)
    a neviem čo sa tým myslí ale asi ťa sledujem na blogu

    OdpovědětVymazat
  10. Nejvíc se mi líbí první set a správná odpověď je: c) Shellye-Anne Salisbury a Lindsey Walker
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju
    c
    nejvíce se mi líbí 2 set
    valca.skuplikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduju :))
    Opověď je C.
    Nejvíce se i líbí 2 set :)
    Jitulka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju
    Ofpoved je c
    Libi se mi vsechny.. unosila bych barvicky jakekoliv
    Denisa.sebestova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji na blogu, YT i na FB
    Odpoved: moznost c
    Libi se mi sada 1 i 3
    v.munikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...