čtvrtek 20. listopadu 2014

Glitter nails

 Ještě než přejdete k dnešnímu článku, tak mám pro vás informaci...chystám se udělat video "otázky a odpovědi" a pokud bude dost otázek, tak bych ráda udělala video, takže se ptejte tady na blogu, facebooku, instagramu či asku a já to pak dám nějak dohromady ;).

Tak a dnes tu mám pro vás samé třpytivé barvičky =D a jeden tip na vánoční lak. Začnu nejdřív tím vánočním a tím je lak od Coloramy z limitky Brocades v odstínu 224. Je to naprosto nádherná červená barva, která má v sobě plno třpytek a podle mě je tohle ideální vánoční lak.




Druhým lakem je lak od Essence v odstínu 17 - only purple matters a to je také naprosto božský lak. Já jsem tedy jako podklad pod něj použila lak od essence v odstínu 26 - break through a na to jsem dala jednu vrstvu třpytkatého laku.




Určitě mi dejte vědět, které se vám líbí víc a zatím se mějte krásně =).

9 komentářů:

  1. Ten fialový je krásný ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Oba laky jsou krásné, díky za vánoční tip na dárek :). Více se mi líbí ten do červena
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Ten ružový je nádherný. Fakt kričí, Vianoce! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ten červený mám doma a ještě jsem s ním nelakovala. Budu jej muset "oprášit", díky za připomenutí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Oba dva se mi strašně líbí, ani snad nevím který víc, ale spíše fialová barvička :)

    OdpovědětVymazat
  6. trblietave laky mam rada, ale radsej nie na svojich nechtoch, pretoze fakt neznasam ich odlakovavanie :D obe farby su velmi pekne :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...