středa 12. listopadu 2014

Přírodní BB krém

Pokud jste příznivkyně přírodní kosmetiky, tak tu mám pro vás jeden tip. Dostala jsem možnost otestovat přírodní bb krém a jelikož mám přírodní kosmetiku ráda, tak jsem ho vyzkoušela ráda. 
Krém mám z tohoto eshopu bana-beauty.webnode.cz


Co se týče samotného krému, tak krásně voní. Je to jemná a sladká vůně a je opravdu krásná, ale zároveň to není nic vlezlého, co by vás po celý den otravovalo. Žádné velké krytí od tohoto bb krému nečekejte. Ostatně je to krém, který by měl jen dotónovat pleť, takže pokud máte problematickou pleť, tak to pro vás nejspíš nebude, protože tím moc nezakryjete.

Jediné mínus, které jsem našla je to, že pokud si krém nanesete ráno, tak večer nemáte skoro co odlíčit. Dlouho na pleti nevydrží, ale myslím, že tímto je ideální na léto. Já osobně mám v létě ráda právě tyto bb krémy nebo nějaké hodně lehoučké make-upy. 


Jak si můžete všimnout, tak bohužel je na mě krém tmavý. Na fotce níž to možná nepůjde vidět, ale ve skutečnosti jde vidět velký přechod u krku, ale dá se zase docela dobře a dost rozetřít, takže to taky hodně zachrání =). Kdybych ho používala v létě, tak by mi sedl perfektně, ale teď na podzim a v zimě jsem prostě totálně bílá, kdy je na mě tmavá i většina make-upů v drogeriích, ale tak to není žádné mínus toho výrobku. 

bez bb krému

s bb krémem

Krém je vhodný na suchou a smíšenou pleť a kdo máte mastnou pleť, tak by šel možná taky, ale řekla bych, že se pak budete docela lesknout, takže je pak nutné zapudrovat. 
Já jsem s krémem spokojená až na ten odstín, který by se mi hodil přesně na léto, ale teď přes zimu bohužel ne. Sehnat ho můžete ve dvou variantách (světlá a tmavá) a cenu a složení najdete zde

Já doufám, že se vám recenze líbila a určitě mi dejte vědět, jestli máte rády přírodní kosmetiku nebo jestli je vám to jedno a já se na vás budu těšit příště a v nejbližší době můžete čekat slibovanou vánoční giveaway!

4 komentáře:

  1. Jee na vianočnú súťaž sa veľmi teším. Aj ja sa chystám nejakú urobiť. Dúfam, že sa mi to podarí. Tvoja recenzia sa mi páčila. Ten BB krém vyzerá ozaj zaujímavo. Škoda, že ti je príliš tmavý. Tak ale uvidíš, ako to bude v lete. :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Já zkušenost s přírodní kosmetikou nemám
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. och ty máš tak krásnou pleť ! to je nespra!

    OdpovědětVymazat
  4. BB cream jsem ještě nezkoušela, ale v létě po něm sáhnu :-) Co se týče přírodní kosmetiky, tak zkušenosti nemám
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...