pátek 14. listopadu 2014

Vánoční giveaway!

Dnes nastal ten čas, kdy vyhlašuji velkou vánoční giveaway =D! Už jsem vám jí slibovala a zde je. Rozhodla jsem se, že z toho udělám takovou tradici, protože minulý rok jsem také dělala větší vánoční giveaway, takže v tom budu každý rok pokračovat.

Ve videu můžete vidět o co všechno si můžete zasoutěžit a doufám, že jsem vybrala dobře a věci se vám budou líbit.


A podmínky soutěže?
1) Samozřejmě chci odměnit mé čtenářky, takže stačí být mým pravidelným čtenářem přes google followers tady na blogu.
2) Tento bod je nepovinný, ale potěšilo by mě, kdybyste mě dále sledovali na instagramu, kde přidávám fotky každý den nebo na facebooku či na youtube.
3) Připište mi do komentáře, co se vám nejvíc líbí na vánocích nebo co vám dělá největší radost a jestli máte vůbec rádi vánoce =).
4) No a jako poslední věc mi samozřejmě připište do komentáře váš email, abych vás mohla v případě výhry kontaktovat.

Soutěž ukončím 8. prosince, abych vám to stihla ještě do vánoc poslat.
Tentokrát výherce nebudu losovat, ale vyberu ho sama po přečtení všech komentářů

Takže vám přeji hodně štěstí a budu se těšit na vaše komentáře.

48 komentářů:

  1. Jé, to je krásná soutěž :).
    Sleduji přes GFC, odebírám na youtube a taky na FB (instagram nemám) :)
    Úplně nejvíc se mi na Vánocích líbí ta pohoda, klid, mlsání cukroví, čas strávený s nejbližšíma :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1) splněno :)
    2) sleduju tě přes instagram a samozřejmě na youtube :)
    3) Vánoce mám rozhodně ráda! :) Miluju vánoční dekorace, svíčky, dekorace v obchodech a ták. :) Strašně ráda dávám dárky, takže se o vánocích vždycky vyblbnu :) Miluju období když mamčou a babičkou pečeme cukroví, když pak o svátcích navštívíme všechny příbuzné, popovídáme a je všechno fajn :)
    4) Krcmova9@seznam.cz
    Ty ceny jsou naprosto úžasné! :) Úplně koukám... :D Benefit? cožee? :D pecka! :) Ty odličovací ubrousky od Balea jsem nemohla sehnat. Všude byly hned vyprodané :( Baby lips a Rocketka... prosto super, ta řasenka je má oblíbená :) Fakt krásné ceny. :) Měj se krásně. Ahoj! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda to je věcíí :) Vánoce mám moc ráda, ale zároveň jsou pro mě znakem učení, protože hned po Vánocích mám zkouškové, tento rok snad bude poslední, ale zase mě v lednu čekají ekonomické státnice. Ale i přes si Vánoce snažím užívat a doufám, že příští rok, to budou první Vánoce, kdy nebudu ve stresu ze školy.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. splněno, sleduji už celou věčnost pod jménem Lucie Martináková
    2. Sleduji i na FB
    3. Vánoce miluji, hlavně nějaké to volno, hromadu dobrého jídla, to že se sejdeme se všemi, které máme rádi a to, že se člověk konečně může na chvilku zastavit a nikam nespěchat.
    4. lucie.martinakova@email.cz

    Lesk na zuby???

    OdpovědětVymazat
  5. Vzhledem k tomu že už jsem jednu GA u Tebe vyhrála tak soutěžit nebudu ať mají možnost i jiné slečny, ale vybrala jsi moc pěkné produkty :) 4 z toho mám a řasenku jsem měla též :) Hodně štěstí všem !

    OdpovědětVymazat
  6. GFC Caroline
    Vánoce mám hlavně ráda pro tu krásnou atmosféru :) všude je spousta vůní,smíchu a štěstí což na mě působí ze všeho nejvíce a dalo by se říct, že je to jedno z mála období ve kterém i přes nějaké problémy umím být šťastná a dá se říct, že i spokojená :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1. sledují tě tady jako Markéta Buková
    2. sledují tě na youtube jako Markéta Buková
    3. Vánoce mám moc ráda, chodíme na živí betlém a při tom popíjíme svařák :)
    4.majketka.bukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduju tě i přes instagram a i na youtube.
    Vánoce jsou pro mě rodina, přátelé, láska, dárky a dobré jídlo. Miluju vůni Vánoc (mandarinky, skořice, vanilka, perníčky a dokonce i purpura) a vše kolem. Dárky mám nakoupený vždy s předstihem, abych každému koupila co si přeje nebo co mu udělá radost. Vše pečlivě zabalím a schovám do skříně a každý den, když dárky vidím, představím si člověka, pro kterého je dárek určený a to, jakou bude mít z dárku radost. Jsem do Vánoc takový blázen, že už mám napečené a nazdobené cukroví ( zachvíli je tu první advent a to už musí být cukroví na stole :)). Hrozně moc se těším na Vánoční trhy, kterých se letos zúčastním poprvé! :)
    No, koukám že jsem se rozepsala.
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. sledujem cez GFC ako Peťuška
    ja už Vianoce nejak extra neprežívam... páči sami keď sa stretne celá rodina... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Na YT i tady tě sleduji :)
    Co se mi líbí na Vánocích? Já Vánoce miluju od mala a vydrželo mi to doteď... Hlavně se těším na pohádky, Vánoční atmosféru, vůni cukroví, světelkující výzdoby všude vě městě a když by byl i sníh, bylo by to nejlepší! :) Ráda nakupuju ostatním dárky, baví mě přemýšlet, čím bych jim udělala radost... teď jsou pro mě Vánoce ovšem ještě něco výjimečnějšího, protože mám skoro 2 leté dítko a těším se na jeho překvapení a radost ze stromečku a dárků :)
    Můj email je: romana-sulcova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, sleduji tě především na instagramu a na youtube :)....už jsem ti tam chtěla psát, kdy bude ta soutěž, protože jsi psala, že začátkem listopadu, už jsem se bála, že ji do porodu nestihnu :D ale ještě mám 10 dní do termínu.
    Letos se na Vánoce těším ještě více než každý rok, Vánoce mám strašně ráda už od mala, především tu vánoční atmosféru, pohádky v televizi, sníh, cukroví atd. :) letos oslavíme první společné Vánoce s přítelem a přibude k nám naše malá holčička :) takže se nám docela změní život, za těch přibližně 10 dní :)...těším se, až budu maminka jako ty. Tak ahoj :)
    AdelkaZamrzlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Všude odběr a sledování už je:) Na vánocích mám nejradši tu Vánoční atmosféru, pohodu, hlavně také všechny ty sladkosti :D a miluji když někomu dávám dárky:) samozřejmě už to není takové jako dříve, ale jsem ráda, že můžu aspoň někoho trochu potěšit dárkem. Taky miluji to když se pak schází celá rodina a všichni si to užíváme:3 Vždy si vyzdobím spousty věci pokoj a ta vůně "Vánoc" je nejlepší :D.. Kéž by byl aspoň u nás sníh na Vánoce.. Už tu nebyl kolik let :D :) A vždy s kamarádkami chodíme po krámech a vymýšlíme ty dárky a Vánoční trhy.. Všechno to prostě miluji:3
    můj email: mozna8@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Na vánocích miluju především tu atmosféru, která na mě přichází v podstatě hned začátkem září :D Ten klid, lásku, harmonii, dojetí a blízkost našich nejmilejších. V neposlední řadě také skvělé jídlo, televizní pohádky, dárečky, vůni jehličí, kouzlo těch nejkrásnějších koled, padající vločky, hvězdičky v očích těch nejmenších z nás a takový ten pocit, že v tuto dobu se prostě splní i ta nejtajnější přání a všechno zlé se vytratí. To všechno jsou pro mě Vánoce a tobě a celé tvé rodině, přeju ty nejkrásnější :))
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na Vanoce se tento rok moc tesim, na peceni cukrovi a hlavne na tu atmosferu, na provoneny byt a pohodu :) A samozrejme na to, zda udelaji moje darky rodine radost :)
    GFC Whatever
    instagram zanetkov77, fb Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. To je super giveaway :-)
    Na Vánocích mám ráda hlavně klid, že jsem s rodinou a mohu někomu udělat radost dárkem :-)
    lucifikx94@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Vánoce. <3 miluji na nich hlavně tu atmosféru :3 a ten pocit když dávám vlastnoručně dělané dárky.
    mimo to hrozně ráda peču a vařím mlsiny, to je potom provoněný celý byt. To je to nejhezčí.
    lucc@post.cz
    PS: Supro monstrozně kulervoucí blog :D :3 :*

    OdpovědětVymazat
  17. Video je super, ty ceny jsou moc krásné, podařilo se ti to vybrat na jedničku!:)
    Na Vánocích miluju pohádky, to, že jsme s rodinou pohromadě a jsme na sebe hodní :D. Pak samozřejmě perníčky a cukroví, bez toho to prostě nejsou Vánoce :). Co se týče dárků, tak pro mě nejsou hlavní podstata, ale moc ráda balím (i když mi to vůbec nejde :D). Přeju ti "trošku" předčasně pěkné Vánoce, jsi moc hodná, že děláš radost svým fanouškům :).
    martina.homolakova@gmail.com
    jo a hrozně se mi líbí ten kurzor, jak z něj padají hvězdičky :). přidává to takovou vánoční atmosféru (a tu já ráda:D:)).

    OdpovědětVymazat
  18. Vše splněno :)
    Miluju vánoce, nejvíce asi tu vůni všeho okolo (cukroví, stromeček...) <333 :3
    E-mail: elismirova@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezká soutěž :)
    1. Sleduji jako Pandička Vendy
    2. instagram nemám, ale na FB sleduji.
    3. Vánoce jsou svátky klidu a pohody a pro mě jsou za poslední léta ve znamení příjemných setkání s rodinou, se kterou se bohužel často nesetkáváme tak jak bych si přála, jelikož od sebe bydlíme daleko.
    Miluji Vánoce s tou pravou vánoční atmosférou. Vždy si moc užívám přítomnost všech mých blízkých a už se na ně vážně moc těším. Těším se jak si vyzdobím byt, jak budeme zdobit stromeček (samozřejmě živý), budu péct cukroví, blbnout ve sněhu a nebo jen v teple domova sledovat pohádky. Jeee už ať jsou tu! :)
    4. pandicka.vendy@centrum.cz
    Měj se hezky :)

    Pandička

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduju tvůj blog jako Veronika.:)
    Sleduju i tvůj instagram i youtube..:)
    Na Vánocích miluju tu atmosféru, to že se sejde celá rodina a ráda dělám radost ostatním..:)
    veronika-novakova@centrum.cz
    Měj se krásně..:)

    OdpovědětVymazat
  21. ahooj :)
    Sledujem tvoj blog cez tento úcet
    aj instagram a yt :)
    na vianociach milujem to , že sa stretne celá rodina , lebo ja ich vidím raz za rok všetci sú z anglicka ,a podostávam aj vela kozmetiky :D aj to milujem :D ale hlavne tú atmosféru tej rodiny , ako všetci spolu jeme a komunikujeme a tak :) sú to také pekné dni plné tepla , dobreho jedla a tak :) premna to znamena velmi vela
    n.princess@azet.sk
    inak krásna ga , tie ceny určite potešia mega výhercu (aj ked tajne dúúúfam že mna :D :P :)

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj:) followla som ťa na blogu, na instagrame pod menom _larissa_666 a na yt pod menom Larissy23
    Môj email je larissy.lari@gmail.com
    Na Vianociach mám rada absolútne všetko, zdobenie stromčeka, sneh, celú tú atmosféru...:) bola by som moc rada keby som vyhrala

    OdpovědětVymazat
  23. Já miluju tu atmosféru - vůně cukroví, jehličí, bramborový salát... :-)
    lucie.jenickova@email.cz
    PS: na insta tě sleduji a tady také, zbožňuji tvůj blog :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj rad abych se zucastnila Giweway!
    1)odebiram te!
    2)moc se mi libi jakou pozitivni energii natacis a tvuj styl videii!
    3)panolu@seznam.cz
    ......ty linky od Benefitu potrebuju zkusit:Da ty balea ubrousky jsou jako ty normalni?nebo lepsi?
    Kazdopadne me hodne laka roketka a baby lips jsem si jeste nekoupila takze ...bych to rada zkusila
    Diky za ucast

    OdpovědětVymazat
  25. Na Vianociach sa mi najviac páči tá atmosféra, keď je rodina spolu, a spolu večeriame, vonku sneží, ligoce sa sneh, vianočný stromček, a tak :) sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj, chtěla bych se zúčastnit giweaway:) sleduji tě na instagramu a odebírám tě:)) ráda čtu tvůj blog. Na Vánocích mám nejraději tu pohodu, klid a vůni svíček, cukroví a různých čajů po domě:)) ale samozřejmě musí být sníh:))minulý rok mi to tak vůbec nepřišlo:(( krizova.tereza10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj sleduju tě na youtube hezké videa:33..Na Vánocich miluju to když někomu něco koupíš a on stoho má takovou radost!!:3 pocit k nezaplacení :))
    email HancaBH@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju kupovat Vánoční dárky ostatním.. Je to super jit do obchodu a vybirat a pak to schjovavat doma a kdyz to pod stromeckem otevrou jakou maji radost..Uprimne se tesim i na darky.. Na vanoce se take tesim kvuli rodine NIKDY nebyla pohromade a tyto vanoce by meli vyjit..
    Vse hotovo.
    Email. barahhavirova@gmail.com
    A sleduju zde na blogu :) instagram a facebook nevim heslo promin

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji zde, na ig, fb. :)
    Já zbožňuju tu atmosféru. Když si na štědrý den udělám kafe, nebo horkou čokoládu, sednu si ke krbu, koukám na pohádky a jak bráchové lítají pod bytě a nemohou se dočkat na večer a vytouženého Ježíška. Miluju, když se postavím k oknu a koukám, jak venku chumelí, je bílo a já dávám zabrat mé dietě s cukrovím. Strašně se vždy těším celý rok na Půlnoční mši a potom svařák s kamarádkou. Hlavně to, že se vidím s rodinou, že jsme šťastní, spokojení. :) a s nacpanými bříšky přes celé svátky.
    email- fakynn.blog@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. asi som čitateľom :D neviem presne ale asi áno :D
    môj like máš na FB... moj fb: Jellienka Jellieová-fake účet :D
    email: lexinkasmile@gmail.com
    mám na vianociach rada tú vianočnú atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj :) Moc ráda bych se této soutěže zúčastnila této soutěže :) Ceny vypadají opravdu náramně dobře :) Na Vánocích mám ráda všechno-balení a nakupování dárků, ten rozruch a hektická atmosféra, která panuje v obchodních domech a hlavně miluju bramborový salát s kaprem :) Taky se vždycky těším na to, že můj strýc přijede z Irska na Vánoční svátky a přiveze mi něco originálního, co v ČR vůbec není :D A hlavně už v půlce listopadu mám vánočně vyzdobený pokoj, všude blikají světýlka a uprostřed místnosti stojí náš skvostně nazdobený vánoční stromeček, který tradičně zdobíme ráno o Štědrém dni :)
    Snad se mi aspoň na ty Vánoce jednou podaří vyhrát..:/ :)
    e-mail: stylebyess@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. sleduji na gfc a insta a youtube jako kamila dostalova
    na vanocich miluji tu atmosferu všude to voni peče se cukroví svítí různá světýlka díváme se na pohádky a hlavně jsme všichni spolu.mam rada kdyz vydím jak lide co jsem jim dala darek ho rozbaluji a pak maji radost take se vždy sejde cela rodina no u nas skoro cela a taky miluju cukrovi a vanočni trhy
    dostalovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. 1.splneno
    2.sleduju na facebooku,protoze inst. nemam
    3.na Vanocich je hejhezci ta atmosfera,vetsinou se schazi cela rodina aby je oslavila,pak teda i prazdniny a ta vune skorice,stromecku a cukrovi...je to neco uzasnyho 😍😘
    4.katy.posledni08@gmail.com
    Si vazne super a tahle giveaway taky...mam te rada,ahoj a hezky svatky...K❤ty

    OdpovědětVymazat
  34. sleduji přes gfc a na yt-Jana Svobodová
    Vánoce miluju,hlavně tu atmosféru,mám moc ráda vánoční dekorace a pálení svíček v tomhle období,vůni vanilky,skořice,jakblek,jehličí z vánočního stromku a cukroví :) Samozřejmě i tu pohodu.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Největší radost mi dělá, že se sejdeme celá rodina, nikam nespěcháme, je pohoda a klid. Poslední roky jsem Vánoce nějak neslavila, neměla jsem náladu a chuť. Jelikož letos nejspíš těsně před Štědrým dnem budu rodit, tak to budou zcela jiné Vánoce než předchozích 28 let:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Vanoce.. to je rozsahle tema a kazdy z nas ma na nej nekolik pohledu..

    Ja sama mam na Vanoce pohledy hned dva.. Prvni je, ze uz druhy rok mame v rodine smutek a to je to nejhorsi co se na Vanoce muze stat..
    Ale zaroven i ten druhy, ze prave diky Vanocum zapominam na bolest a trapeni..

    Casto kolem sebe slysim vetu: Nesnasim Vanoce... A taky ji zaroven nechapu.. Vzdyt Vanoce prece nejsou jen o stresu, peceni , smazeni a shonu... Podle me kazdy ma rad Vanoce po svem.. At uz kvuli volnu, jidlu, pohadkam a nebo proste jen tak..

    Ano.. Vanoce jsou hodiny peceni vanocniho cukrovi, ale ruku na srdce damy, ktera z nas pak neni na sebe hrda, kdyz dostane pochvalu za vyborne cukrovi? Uz jsi z cukrovi unavena? Neni nic jednodussiho, nez se sbalit a vyrazit smer namesti na vanocni punc ( ja miluji jahodovy ).. A ze vune skorice z vanocniho punce z namesti uz proste k vanocum patri...

    Nejsou to jen hony na darky... Ja sama mam jako kazdy rok, problem s muzskou casti rodiny a to si opravdu necham na posledni chvilku..Jelikoz si v nasi rodine davame darky vzajemne vsichni.. Jinak je na kazde z nas, jak se k tomu postavi.. Kazda z nas je minimalne 2-3 mesicne na prochazce mestem a ja uz od leta myslim na Vanoce...

    Ale nic se nevyrovna prochazce vanocne osvetlenym mestem.. i ten nejvetsi pohan (tedy i ja ) podlehne kouzlu Jeziska... I me to tahne do kostela, kouknout se na to mrně, co spinka v jeslickach, obklopen milujicimi rodici...

    Ja sama miluji vanocni skolni jarmarky..Pomuzete cele tride, kdyz si neco koupite, ale zaroven se zde da nakoupit nekolik drobnosti a pozornosti treba pro kolegyne z prace..Stejne tak do teto kategorie radim i YT a DIY videa...Prave diky nim, jsem se naucila vyzdobit si byt vlastnima vyrobkama...A o to ma clovek z Vanoc vetsi radost...

    Vanoce jsou predevsim pohadky a vanocni filmy... i ten nejvetsi drsnak se zasmeje u filmu Sam doma a kazdy chlap podlehne kouzlu Libusky Safrankove v pohadce Tri orisky pro popelku..

    Skoda je jen to, ze v poslednich letech jsou zasnezene vanoce spis neco jako vanocni zazrak, ale i zazraky k Vanocum patri, takze na nej budeme cekat i letos..

    A v neposledni rade patri k Vanocum i ponozky.. :-D Kdo z nas si je minimalne jednou za zivot pod stromeckem neotevrel? Kdyz jsem se pritele ptala co chce pod stromecek, tak mi odpovedel, ze bez ponozek nejsou Vanoce...
    A ja mu prece Vanoce kazit nechci, tak uz ma 3 baliky zabalene :-D

    No proste jak je zrejme z meho psani, ja Vanoce MILUJI a nenecham si je nicim a ani nikym pokazit, jelikoz ja se nezhroutim, kdyz mi neco bude chybet...

    Uz necham toho mudrovani, at maji misto i ostatni.. Rekla bych ze vse az na instagram splnuji a rada se souteze zucastnim pod emailem: v.munikova@gmail.com..

    A pokud jsi to docetla az sem, dekuji za pozornost a preji i tobe kouzelne Vanoce..
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  37. Vánoce jsou fajn.Miluji tu vůni a ty dárky :) Pečení cukrový a jiné vánoční věci jsou opravdu nádherné.

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj
    Hotovo
    Nemám instagram, ale na fb a youtube sleduji :_)
    Vánoce se mi moc líbí, ale mamka jde do práce takže na budu s taťkou a ségrama. Na vánocích mám ráda tu pohodu a hlavně pohádky v TV a zdobení stromečku. Si super a máš nejlepší blok, jestli tě můžu o něco poprosit, nepřestávej blogovat :-)
    No a pokud se zadaří můj email : valca.skuplikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj:) na youtube tě sleduju už dlouho a tady také:) na istagramu tě také sleduju, i na fb:) všechny kroky splěny:) ještě nikdy jsem žádnou giveawey nevyhrála, tak jsem se rozhodla že zkusím štěstí i tady:)
    na Vánocích mám rada že jsme všichni spolu, vůně Vánoc, atmosféra, vánoční písničky nebo koledy:) vím, že si to tu nechtěla napsat, ale snad nevadí když napíšu jak trávíme Vánoce:)
    ráno se vzbudíme, jdeme se nasnídat, vždycky míváme vánočku s marmeládou a kakao, po snídani jdeme vždycky se dívat na pohádky, hrát stolní hry:) odpoledne jdu pomáhat mamce vařit večeři:) vždycky máme polívku kyselici a bramborový salát s řízkem + losos:) jak dovaříme večeři, jdu pomoct mamce nachystat stůl:) po dochystání stolu jdeme večeřet:) večeříme mezi 17-18 hodinou:) po večeři jdu já, sestra a brácha buď s mamkou nebo taťkou ven:) a mezitím jeden rodič nachystá dárky:) přijdeme z venku a jdeme pod strmeček:)
    tobě jako vánoční dárek přeju ať se ti daří v tom, co děláš, jsi zdravá a šťastná, a vše dobré co jde!:) užij si vánoce!:)
    adibrunovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ty dárky jsou úžasné :) Ještě jsem žádnou giveaway nevyhrála a byla bych moc šťastná kdyby mi tady štěstí přálo :) A máš moc krásný desing!!
    1. Sleduju pod stejným jménem :)
    2. Sleduju tě na YT pod stejným jménem (už hodně dlouho :D) a na instagramu taky (akorát všechna písmena malým písmem :D)
    3. O Vánocích MILUJU tu atmosféru, vánoční písničky, pohádky (hmmm...:D), vůni cukroví, svíček a vánočního stromečku :) Lhala bych kdybych řekla že mi nezáleží na tom jestli něco dostanu nebo ne :D takže i dárky :) (trochu sobecké no...:D) ale moc ráda lidem dárky také dávám :) Doufám že ty si Vánoce užiješ tak dobře jako já :3
    4. nelabarinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tolik dárků panečku :) Sleduju tě všude :) Nejdýl na instagramu :)
    Na Vánocích mám nejradši tu atmosféru :) Všude světýlka, doma voní cukroví, svařák, stromeček... Hrají koledy, v telce plno pohádek. Celej rok se těším až s mamkou před začátkem adventu tvoříme vánoční dekoraci - věnce svíčky v květináčích, girlandy a tak :)
    Jitulka100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji te tu i na instagramu
    Me potesi vsechny darky, vanoce miluji... tu vuni jehlici, cukrovi, svetylka..
    Denisa.sebestova@email.cz

    Mc hezke darecky

    Www.dendyss.nafoceno.cz zvu te na svuj blog

    OdpovědětVymazat
  43. Krásné věcičky :)
    Už dlouho tě sleduji na instagramu :)
    Vánoce mám ráda již odmala :D ale čím jsem starší tím víc mi Vánoce přijdou hektické, ale vždy když už se blíží tak se na ně zase těším :)

    Můj email - cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. bajissek@seznam.cz

    Miluji zahrabat se do peřin, pít horké kakao a koukat se na vánoční filmy :)

    OdpovědětVymazat
  45. Na GFC sleduji jako Lucie Kohoutová a také tě sleduji na instagramu :)
    Já mám strašně moc ráda Vánoce, především kvůli té atmosféře. Miluji vůni cukroví a vánočního stromku. Navíc ráda poslouchám vánoční koledy a obdivuje nádherné vánoční dekorace.
    Kontakt: lucie.kohoutova16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. GFC Milenne Waver
    milciska@seznam.cz
    Především kvůli tomu, že je dobré jídlo, dárky, rodina... celé je to takový hezký den, obvykle.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...