neděle 30. listopadu 2014

Vánoční TAG

Hned ze začátku bych vám chtěla popřát příjemnou adventní neděli.
Na facebooku a i instagramu jsem už psala, že letos to budu dělat tak, že každou adventní neděli zveřejním článek nebo video s vánoční tématikou. Jelikož je dnes první adventní neděle, tak tu mám pro vás vánoční video v podobě tagu. Doufám, že se vám bude líbit a budu ráda, když mi napíše, zda to máte stejně jako já nebo byste odpověděli na některé otázky jinak nebo budete v tagu rovnou pokračovat =).





4 komentáře:

  1. Pernikova chaloupka je opravdova lahudka.. Zkousela jsem ji 2x a ani jednou to nedopadlo..uz jsem mela 100 chuti ji slepit tavnou pistoli..
    A stromecek u nas je trosku tradicnejsi.. par dni pred stedrym dnem nakrajim pomerance na kolecka a ususim na topeni...
    Pridam par slamovych ozdob a retez ze stejneho materialu a tradaaaa...

    OdpovědětVymazat
  2. super blog ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetr je krásnej ♥To zase moje nejoblíbenější cukroví jsou marokánky a stromeček my zase máme živej :). Moc pěkný tag

    OdpovědětVymazat
  4. sveter mas velmi pekny :)
    Polarny Expres je uplne super rozpravka, uz sa nemozem dockat, kedy pojde v telke :3
    pernikovu chalupku som este nerobila, ani sa nechystam, iba obdivujem obrazky na internete :D
    vona skorice k Vianociam urcite patri, ta mne pripomina Vianoce uplne najviac.
    my sme kedysi mavali umely stromcek, ale uz par rokov mame zivy. mne osobne je to viac-menej jedno, ihlicie mi pri vesani ozdob velmi nevadi, ale tiez som uz parkrat rozmyslala nad tym, ze by mozno bolo lepsie mat umely, pretoze chudak strom, co pre nas kvoli Vianociam zomrie, uschne a opada. ale tak este nie je na mne vyberat aky budeme mat doma stromcek, takze to zatial nechavam na rodicov.
    na farbe ozdob na stromcek sa vacsinou s mamou dohodneme, ktovie preco, jej sa nepaci, ze by sme mali mat farebny stromcek. takze vacsinou tak maximalne dvojfarebny, tento rok to zatial vyzera, ze budeme mat biele ozdoby.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...