úterý 2. prosince 2014

New in - listopad 2014

Tak nám zase další měsíc utekl jako voda, ale tentokrát mi to až tolik nevadí, protože o to blíže jsou vánoce =).
Dnes tu mám pár věcí, které jsem si tento měsíc koupila. Moc toho není, protože jak už jsem jednou říkala, tak teď kupujeme většinou dárky a ty zbytečnosti si teď nekupuji.

Z kosmetiky toho moc není, ale potřebovala jsem šampón, tak jsem sáhla po kokosovém od Schaumy, který je můj nejoblíbenější. Naprosto krásně voní po kokosu. 

Vatové tampony jsou klasikou a tyhle mám nejradši. 

Řasenku od Rimmel jsem vzala na zkoušku, protože několik let zpátky jsem jí používala a byla dobrá, tak chci vyzkoušet, jestli je stále fajn. 

Micelárka od Nivey je u mě tak trochu omylem =D. Došla mi ta první, kterou jsem měla a jeli jsme nakupovat a v Tescu tu od Garnier prostě neměli, takže jsem si musela vzít tuhle. Budiž mi útěchou, že byla v akci za 79,- =D.

Dětský sprcháč je u nás také jasný a jiný ani nekupuji pro bobana a sobě jsem si ještě vzala krásný a voňavý balzám od Baley a lak od Rimmel. 

Na zkoušku jsem si koupila sprej na vlasy od Pantene, tak doufám, že bude stát za to.

Samozřejmě, že vánoční věci z Kiku mě nenechali chladnou =D. Největší radost mám z toho talířku, protože zbožňuji medvídka Pú a miluji cokoliv, co je s jeho motivem. Koupila jsem si tam ještě ten dřevěný tácek, na kterém už mám dané oříšky a vyndavat se mi to z toho už nechtělo.

Z DMka jsem si za 100 bodů nechala poslat knížku Kreativní advent a musím říct, že jsem z ní nadšená a jsou v ní fajn nápady a i recepty, takže za mě má palec nahoru. Dále mi pak přišel ještě diář od Nivey a v Lidlu jsem si koupila vánoční stuhy.

 Dále jsem si pak objednávala přízi, ze které dělám prckovi deku. Než jsem jí ale vyfotila, tak jsem všechny klubíčka spotřebovala a další musím ještě doobjednat. Pokud by to někoho zajímalo, tak je to příze Dolphin Baby, která je naprosto úžasná, měkoučká, heboučká...prostě taková plyšová a navíc úžasně hřeje, takže se těším až prckovi deku dodělám.

Dále jsem pak prckovi k vánocům objednala knížky ze stránek albatrosmedia.cz.

Přítel mi předem k svátku koupil kruhovou šálu a tahle stála jen 109,-, takže super cena a navíc je hezky huňatá a zahřeje. 
Prckovi jsem pak na zimu koupila čapku a rukavice v F&F.

No a jelikož boban potřeboval opravdu teplou zimní bundu, tak jsme s přítelem objevili tuhle v C&A. Je naprosto úžasná ve všem (až na tu cenu teda =D 1200,-).

Poslední věcí z C&A je tenhle župan také pro prcka. Původně se mi moc nelíbil, ale byl tam jediný ve velikosti, která by mu padla, tak jsem ho nakonec vzala no a teď se mi líbí. Je v něm strašně roztomilej, jak tu v něm ráno cupká =).

No a úplně poslední věc je ta že máme konečně novou a obrovskou sedačku. Z té máme největší radost a jsem ráda, že jsme jí stihli koupit ještě takhle před vánocemi a díky tomu jsme i přestěhovali obývací pokoj, takže teď už jsem naprosto spokojená. Máme tu víc místa a celkově to vypadá líp.

To je pro dnešek všechno a mějte se krásně =).



8 komentářů:

  1. Sedačka je moc pěkná :) máš podobný vkus jako já :)

    OdpovědětVymazat
  2. super veci, ja som si za uplynuly mesiac tiez kupila par veci z drogerie.
    a sedacka je naozaj velmi pekna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sedačku jste pořídili parádní, moc se mi líbí. Jinak micerálku od Nivei jsem okukovala nedávno, celkem by mě zajímala :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluji Ijáčka, talířek je super :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Sedačka je krásná, jednou by se mi podobná taky líbila :). Ty vánoční věci z Kiku jsem moc pěkný :). Já jsem s micelárkou od Nivei moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  6. Super nakupy :) Po nejakych vanocnich dekoracich se v Kiku asi taky mrknu :) A tu micelarku od Nivei mam taky,jsem s ni celkem spokojena,ale ta od Garnier vede :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já si v Kiku kupovala z té zimní edice povlaky na polštářky :) a ten župan je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pekna sedacka.. Tady se vidi, kdo ma dobry vkus.. Micelarka od nivei je nejlepsi volba, tedy alespon pro me.. Vycisti plet dokonale..

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...