neděle 7. prosince 2014

Vánoční nehty + vánoční DIY

Druhá adventní neděle je tu a já vám přináším další vánoční článek. Dnes to budou vánoční nehty a jednoduché DIY, které zvládne naprosto každý =).

První tu mám nehty. Tentokrát jsem zvolila motiv se sněhulákem a mě osobně se strašně líbí a doufám, že i vám. Těšit se můžete ještě na jedny vánoční nehty, ale ty si budu dělat až později, abych je měla na štědrý den, takže ty logicky ještě nemám =D.




No a aby ten dnešní článek nebyl takový chudý, tak tu mám pro vás jeden tip na vánoční DIY. Určitě máte doma každá kupu časopisů a já osobně nemám ráda, když zabírají místo někde v poličce nebo skříňce, takže jsem si pořídila pořadače. Kupovala jsem je v Globusu, ale jsou takové nudné a ošklivé a když jsou tu ty vánoce, tak proč toho nevyužít.

Co budete potřebovat?
papírové pořadače
lepidlo
nůžky
vánoční papír nebo látku
a různé stuhy, samolepky a další serepetičky podle vaší fantazie


Jako první si odměřte potřebnou velikost papíru či látky.

Na pořadač naneste postupně lepidlo a přilepte papír.

Vznikne vám něco takového.

Velké přebytečné okraje odstřihněte, ale ne úplně u kraje, protože zbytky přečnívajícího papíru přilepte zevnitř. 




No a zbytek už záleží na vás, jak si pořadače ozdobíte. Já jsem volila stuhy na které jsem zavěsila malý štítek, do kterého jsem napsala, jaké časopisy jsou v daném pořadači.


Pro dnešek je to už vše a já vám přeji hezký zbytek dne a mějte se krásně.

12 komentářů:

  1. Nehty jsou pěkně ozdobené a ty pořadače jsou super, díky za tip :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí nehtíky ale mě tohle nikdy nebavilo takle zdobit a tak :D nevim proč, nikdy mě to nechytlo :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty nehty se mi takhle nikdy nevydaří :'( :D
    A ty šanony vypadají skvěle! Bohužel mám své ikeácké, takže bych do dalších asi neměla co dát :D
    + zvu tě ke mě na GIVEAWAY :) Smiling-Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Nehty jsou krásný a ty pořadače se Ti taky povedly :) Děkuji za tipy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Moc šikovná jsi :-) já bych si ty nehty zapatlala, jak by to šlo :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak šikovná. Ty nehty jsou super a ty pořadače .. klasické DIY, na fotkách to vypadá lehké, ale kdybych to dělala já, tak je vše od lepidla, všude odlepené, upatlané :D:D já na ruční práce nikdy nebyla :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné nehty, mě nail art nikdy nešel :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  8. nechty su naozaj krasne, ja som si tiez chcela urobit nejake zimne/vianocne, ale zistila som, ze nemam biely lak, co je celkom potrebna farba na zimne nechty :D takze najprv kupim biely lak a potom si urobim nejake super nechty s vlockami alebo niecim podobnym :)
    ozdobit zakladace je super napad, mozno si nejake kupim, aby som konecne mala poriadok vo svojich papieroch :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne sú tie nechtíky, si šikovná! :-) day by day

    OdpovědětVymazat
  10. Jééj no tak tie nechty sú naozaj úžasné :) Ja mám teraz na nechtoch rudolfov :D :P

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Nehtíky jsou skvělé a pořadače parádní:D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ty nehty jsou super! Snad vyzkouším někdy (i když nevím jestli na to budu mít trpělivost :D )

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...