úterý 9. prosince 2014

Vyhlášení vánoční giveaway a giveaway o skřipce

Chtěla bych vám nejdřív poděkovat za to, že jste se zapojily a bylo krásné číst vaše komentáře, jak slavíte vánoce a co na nich máte rády. Věřte, že jsem měla několik komentářů, kde jsem se rozhodovala těžko, protože většina z nich byla opravdu krásných.

Takže po těžkém rozhodování jsem vybrala jeden a vánoční giveaway vyhrává slečna....

ADÉLKA BRUNOVSKÁ
a já moc gratuluji!
 
A giveaway o skřipce Linziclip jsem nechala vybrat random.

Gratuluji ADÉÉL!
Já vám ještě jednou děkuji za účast a brzo se můžete těšit na další soutěže =).

6 komentářů:

  1. Hmmm, to zamrzi... opravdu jsem si myslela, ze tentokrat vyhraji, jelikoz jsem se opravdu snazila.. Ale nezbyva mi nic jineho, nez pogratulovat vitezce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Při těchto komentářích mám vždy chuť už žádnou giveaway nedělat. Není v mých silách, abych mohla každé čtenářce něco dát. Ano, chápu, že je někdo zklamaný, ale já jsem se třeba také zapojila do x soutěží a nevyhrála jsem třeba nic a nikdy mě nenapadlo, abych něco takového někomu napsala. Ono účelem komentáře nebylo to, napsat co nejhezčí a nejdelší komentář, abych s ním vyhrála, ale napsat to od srdce. Nikde jsem nepsala, že musíte psát slohy, abych vás vybrala. O tom to prostě není a vážně mě takovéhle komentáře pak dost mrzí, protože vám tu radost udělat chci a je jasné, že vítězka bude holt jen jedna...

      Vymazat
  2. great post :)
    great blog, very inspiring
    check out my blog too maybe we can inspire eachother? or follow, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Vrátím se až všechno vyřeším ;). Kdybych teď psala články z donucení, tak by stály za prd a navíc na to nemám ani chuť. Po novém roce už to doufám bude všechno ok, takže buď v lednu nebo v únoru už tu snad opět budu.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...