středa 28. ledna 2015

2x lakování s Gabriella Salvete

V dnešním lakovacím článku vám ukáži 2 laky, které určitě stojí za vaše povšimnutí. Tím prvním lakem je krásný a jemný lak pro všechny milovnice růžové, se kterým budou vaše nehty vypadat přímo princeznovsky! Ještě aby ne, když samotný název laku je 07 Princess. Tento lak je pískový a obsahuje malinké třpytečky, které krásně odráží světlo a lak tak dělá ještě krásnější.




A druhým hlavním aktérem je třpytkatý lak v odstínu 08 Electric Rainbow. Ze začátku se mi nijak zvlášť nelíbil, ale když jsem ho vyzkoušela, tak jsem změnila názor. Na nehtech vypadá opravdu krásně a hned se stal mým oblíbencem.





A který se vám líbí víc?


7 komentářů:

  1. mne osobne sa viac páčia tie prvé :) ale aj druhé su krásne a máš skvelý tvar nechtov :)

    OdpovědětVymazat
  2. oba laky su krasne, ale asi sa mi viac paci ten prvy. taky pekny jemne ruzovy by sa do mojej zbierky rozhodne hodil. tak dufam, ze na podobny niekde narazim. laky s trblietkami su sice krasne, ale ja nikdy nemam nervy na ich odlakovavanie :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný :) Líbí se mi oba, více ten druhý
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi oba, ale GS je prostě nejlepší :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první lak doma mám a nesnáším ho :D jakto že na tvých nehtíkách vypadá tak hezky? :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se mi líbí ty růžové. Na ten lak jsem se dneska dívala v drogerii, ale jelikož já mam gelovky tak jsem ho ani nekupovala. Pro mě by byl zbytečnost, ale je fakt krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten první lak je úplně dokonalý, tuhle barvičku miluju :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...