pátek 20. března 2015

Kousek Francie u Vás doma s Franca.sk

Krásný den přeji! Dnes bych vám chtěla představit slovenský eshop franca.sk, který nabízí zajímavé produkty francouzských značek, které pochází z jižní Francie a konkrétně z oblasti Côté d'Azur a Provance. Můžete zde najít značky Le Petite Marseillais, Chemins du Soin, Première Pression Provence, La maison du savon de Marseille a J.R. parfums.


Když mi přišla nabídka ke spolupráci a jí si prohlédla produkty, které eshop nabízí, tak jsem byla nadšená, protože zde najdete značky, které jsem nikde jinde neviděla a jsou pro mě neznámé, ale po přečtení o eshopu a značkách a o místě, kde se vyrábí, jsem byla vážně nadšená a jsem moc ráda, že mám příležitost vyzkoušet něco nového (pro mě neznámého) a tak se s vámi podělit o další kosmetické značky.

A teď už bych přešla k výrobku, který jsem měla možnost zrecenzovat. Vybrala jsem si masku na vlasy od značky Le Petite Merseillais. Je to maska na jemné a poškozené vlasy, která obsahuje výtažky z olivovníku a akácie.



Maska je velmi hutná a musím říct, že jsem z ní vážně nadšená. V prvé řadě krásně provoní vlasy. Je založená na rostlinné bázi a neobsahuje parabeny. Masku používám na umyté a vlhké vlasy a nechávám působit 3 minuty. Po vysušení vlasů jsem žádný extrémní rozdíl neviděla, ale po vyžehlení vlasů jsem nestačila zírat. Vlasy jsem měla nádherně hebké a lesklé a i samotné žehlení mi trvalo kratší dobu, než obvykle. Nevím ani jak to mám popsat, ale měla jsem prostě úplně jiné vlasy, než po všech maskách, které jsem kdy vyzkoušela. Vlasy po ní zůstanou lehké a vůbec nejsou nijak zatížené a ani se rychleji nemastí. 

Pro mě je to opravdu úžasná věc, protože jsem si s vlasy musela furt hrát a a sahat na ně, protože byly jako živé a připadalo mi, že nevypadají ani tak zničeně. Prostě kdybych to měla shrnout, tak jsem s maskou naprosto spokojená a určitě jí mohu doporučit.



Masku můžete sehnat ještě ve variantě na poškozené a lámavé vlasy a na suché a kudrnaté.
Cena této masky je 11.14 €. 
Jak jsem již napsala, tak jí můžu s klidným svědomím doporučit, protože pro mě je to něco úplně jiného, než jsem měla možnost do této doby vyzkoušet.

3 komentáře:

  1. Na eshop uz jsem jednou koukala a vypada naprosto skvele :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Maska vypada zajimave, na eshop urcite mrknu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no vyzera to rozhodne velmi dobre, mozno niekedy vyskusam :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...