úterý 7. dubna 2015

Má aktuální péče o pleť

Ještě než přejdu k dnešnímu článku, tak bych vám chtěla jen vysvětlit, proč momentálně nejsem aktivní na instagramu. Je to z jednoho prostého důvodu…rozbil se mi mobil a oprava mě vyjde na zrovna nemalé peníze a momentálně jsou třeba někde jinde, takže oprava mobilu jde teď stranou a nevím, kdy ho nechám opravit. U staršího mobilu, který teď mám mi zase nic nefunguje, takže ani přes ten nemůžu být aktivní, protože by potřeboval kompletně aktualizovat a to já samozřejmě neumím =D, takže netuším, kdy se znova dostanu na instagram, takže pokud jste se mě na něco ptali přes instagram nebo něco, tak mě omluvte, ale tam teď momentálně nejsem schopná komunikovat.

A teď už k dnešnímu článku, ve kterém vám ukážu produkty, které teď momentálně používám na pleť. Fotky jsem ladila tématicky ještě k Velikonocům a tím bych vám ještě chtěla opožděně popřát hezké Velikonoce =).


Co se týče čištění pleti, tak vás už jistě nepřekvapí, že používám micelární vodu od Garnier. Jsem s ní maximálně spokojená a už mi opět dochází, takže budu muset pro další. Hezky mi vše odlíčí, nedráždí mi pleť, neštípe v očích a nevysušuje.  Dalším produktem na čištění je wash a maska v jednom od Neutrogeny. Tento produkt mám už také po několikáté a jsem s ním moc spokojená. Jednou za týden až 14 dní ho používám jako masku, kdy pleť úžasně vyčistí a máte jí jako dětskou prdelku a několikrát týdně ho používám jako čistící gel, kdy trochu produktu smíchám s vodou a pak s ním pleť chvíli masíruji a opláchnu vodou.


Po vyčištění používám noční krém od značky Nivea, který je na citlivou pokožku. Tento krém obsahuje výtažky z lékořice a hroznů. Je bez parfemace a pleť skvěle hydratuje. Je hutnější, ale přes to na pleti nezanechává mastný film, který já osobně moc nemusím. Přes den používám gel krém od Essence. Je opravdu lehoučký a pleť nezanechává mastnou a z toho důvodu ho dost často používám pod make-up, když nechci používat bázi. Navíc voní svěže po okurkách a limetce a mě svojí vůní připomíná dovolenou u moře =D. Prostě si nemůžu pomoct, ale pokaždé, když si ho dávám na pleť, tak mi to připomíná moře.


Na oční okolí používám krém z Lidlu od značky Cien. Dříve jsem moc oční krémy nepoužívala, takže nemám moc srovnání, ale tenhle mi vyhovuje. Nedráždí mi oči a oční okolí hydratuje, takže jsem s ním spokojená. Měl by se používat ráno i večer, ale já ho používám jen večer.


Budu ráda, když mi dáte tipy na další produkty, které vám vyhovují a pokud používáte stejné produkty, tak mi určitě dejte vědět vaše zkušenosti, jak jste s nimi spokojené =).

9 komentářů:

  1. Na micelárku od Garnieru se chystám, já zase měla už 3x micelárku od Nivei, která mi taky krásně odlíčí oči, neštípe v nich, na pleti nelepí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna včera jsem na tebe koukala, co se děje, že si dlouho nebyla na instagramu...říkala jsem si: "snad se jí nic nestalo" :D....na instagram se muzes prihlasit i v prohlizeci https://instagram.com/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale asi tam nejdou vkládat fotky :(

      Vymazat
    2. To vím, ale právě tam nejdou přidávat fotky, tak občas mrknu aspoň takhle, ale stejně je to na prd =D.

      Vymazat
  3. Micelarku od Garnier mam taky moc rada a uz mi pomalu dochazi (ale jak dlouho vydrzela!), ted mam doma odlicovaci vodu Sebamed, ale pak se ke Garnier mozna zase vratim :-) A ten krem od Essence me zaujal, zrovna neco pod make-up shanim, ale mam suchou plet, tak mozna prave spis krem nez bazi :-) A ocni krem mam ted od Balei, je to muj prvni a dost ho flakam, nejak si stale nemuzu navyknout pouzivat na ocni okoli jiny krem nez na celou plet, zase ta moje lenost :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Micelárka mi také moc vyhovovala :) a tenhle mycí gel od Neutrogeny mám doma také.
    Určitě se ale musím podívat na ten oční krém :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden produkt jsem nezkoušela, ale tu micelarku bych určitě chtěla někdy zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. s tym instagramom - ak chces pridavat fotky aj cez pocitac, tak si mozes stiahnut gramblr odtialto: http://gramblr.com/uploader/ ja ho obcas pouzivam tiez, ked nahodou chcem pridat trochu kvalitnejsie fotky odfotene zrkadlovkou. ono je len trochu problem, ze fotky musis rucne vyrezat do stvorca a zmensit na velkost 650x650 pixelov, ale to sa da v pohode zvladnut aj cez Microsoft Paint.
    krem od Essence som nejaku chvilu mala, ale potom som si povedala, ze mi bude stacit obycajna Nivea, tak teraz pouzivam tu :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...