pondělí 27. dubna 2015

Maybelline Lash Sensational Mascara

Řasenek není nikdy dost a já své favority už sice mám, ale ráda zkouším stále nové a nové a dneska bych vám chtěla představit novou řasenku, kterou jste už určitě v drogeriích viděly.
Jedná se o novou řasenku od Maybelline Lash Sensational.



Trochu mě odradil silikonový kartáček, protože tenhle druh kartáčků nemám moc ráda a taky mi ve většině případů ani nevyhovuje a to je bohužel i tento případ. Dělá mi to, co drtivá většina silikonových kartáčků a to, že mi hrozně slepuje řasy. Na řasy jsem použila 3 vrstvy a musela jsem je ještě několikrát pročesávat jiným kartáčkem a pohrát s nimi, abych řasy oddělila a dosáhla výsledného efektu, který můžete vidět na fotce.


Řasenka dělá velice přirozené řasy, takže pokud hledáte řasenku, která vám udělá výrazné řasy, tak tuhle bych nedoporučila, ale zase bude perfektní pro ty z vás, které máte rády přirozené řasy. Já řasence ještě šanci dám a počkám ještě měsíc nebo dva až trochu víc vyschne, protože teď momentálně, kdy jsem jí několikrát zkoušela (doma jí mám cca měsíc), mi nevyhovuje, ale říkám…dám jí ještě šanci a počkám, protože se mi už několikrát stalo, že mi daná řasenka nevyhovovala a pak jsem nějakou dobu počkala, až trochu vyschne a pak jsem s ní byla naopak spokojená (shodou okolností to byly většinou řasenky právě od Maybelline), takže tuhle ještě zahazovat nebudu.
Řasenku můžete momentálně zakoupit v akci na stránkách krasa.cz za 169,- a normální cena se pohybuje kolem 229,-.

Co vy? Zkoušely jste už tuto řasenku a vyhovuje vám či naopak? =)

5 komentářů:

  1. Řasenky od Maybelline mám ráda, ale tuhle jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to jsou řasy! :O
    Skvělé! :)

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, řasy jsi nafotila fakt skvěle, dělá moc pěkný finish :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tá urobila naozaj krásne mihalnice :)

    Vera

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, pěkný efekt řasenka vytvořila :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...