úterý 14. dubna 2015

Ovesné sušenky

Na tento recept jsem přišla tak nějak náhodou. Dělám z podobného těsta a ještě ovoce koláč a napadlo mě, že ze samotného těsta, které je výborné, by se daly udělat sušenky a recept byl najednou na světě.
 
A co budete potřebovat?
100g ovesných vloček
50g mletých mandlí
120g polohrubé mouky
160g třtinového cukru
½ lžičky jedlé sody
1 lžičku mleté skořice
špetka soli
120g rozpuštěného másla


V míse smícháte všechny suroviny a jako poslední přidáte rozpuštěné máslo. Těsto dobře promíchejte a výsledný efekt by měl být takový, že těsto je sice sypké, ale po stlačení by mělo držet v jednom kuse. Já jsem jako formičky použila formu na muffiny, kterou nemusíte ani vymazávat. Sušenky jdou po upečení lehce vyklepnout. Každou formičku jsem naplnila cca do půlky a hezky umačkala. Pokud nemáte formu na muffiny, tak z těsta jednoduše vytvarujte silnější placičky. Já jsem do poloviny sušenek ještě dala jednu mandli na ozdobu.




Pečte je cca 15-20 minut při 170°C. Po upečení je hned vyklepněte a nechte vychladnout. Pak už si můžete jen pochutnat =). 

2 komentáře:

  1. Jé,dala bych si jich hned několik zítra k snídani :)

    OdpovědětVymazat
  2. ovsene susienky som uz robila parkrat, ale nikdy sa mi nepodarili take, ako som ocakavala :D tak skusim tvoj recept, vyzera velmi dobre a uvidim, ci sa mi konecne budu pacit ovsene susienky, ktore upeciem.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...