úterý 12. května 2015

"insta blog" 1

O tom, že se momentálně nedostanu na instagram, jsem už psala, proto jsem se rozhodla, že občas něco vyfotím normálně foťákem, aby aspoň na blogu něco bylo, takže tenhle článek bude spíše z fotek.

ke dni matek jsem dostala nádhernou kytici růží =)

občas si zamlsám

v Lidlu měli i docela pěkné "džegíny" =D

pěkné krabičky od kapesníků já můžu =D

právě zkouším

moje láska ♥

A v nejbližší době můžete čekat článek new in a spotřebované produkty =).
Mějte hezký zbytek dne a já jdu fandit a koukat na hokej =D.

5 komentářů:

  1. ruze su naozaj krasne, maju uzasnu farbu <3
    tiez mam rada pekne krabicky na vreckovky, vzdy ma potesi, ked nejake uvidim v obchode.
    a fotka s malym je uplne najkrajsia, krasni ste spolu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mooc pěkné fotky :) Na new in se těším

    OdpovědětVymazat
  3. great photos ^^
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...