pondělí 25. května 2015

Jarní TAG

1. Oblíbený jarní lak na nehty?
Na jaře mám ráda jemné pastelové barvičky, které mi právě evokují jaro, kdy se příroda teprve začíná probouzet a je všechno takové jemné, stejně jako pastelové barvy.

2. Oblíbený jarní produkt na rty?
Teď jsem si strašně oblíbila balzámek Babylips s vůní broskve, který je lehce zbarvený do nude barvy a lesk na rty od Astoru Perfect Stay 8h Gloss v odstínu 015 Dollicious.

3. Oblíbený jarní šaty?
Já moc šaty nenosím a hlavně letošní jaro zatím nepřineslo úplně ty nejteplejší teploty, abych mohla nějaké šaty vytáhnout, ale letos jsem si jedny koupila, ale unosím je asi až v létě, tak uvidíme =).

4. Oblíbená jarní květina?
Z květin mám na jaře ráda tulipány a šeřík.

5. Oblíbený jarní doplněk?
Tak já si na jaře a v létě ráda vyzdobím byt květinami, takže to bych asi považovala jako takový jarní doplněk, ale jinak vyloženě jarní doplňky nemám.

6. Oblíbená jarní svíčka?
Momentálně je to svíčka Yankee Candle s vůní tulipánů, která mi byt krásně provoní a voní to tu pak krásně po tulipánech.

7. Oblíbený jarní parfém?
Já všeobecně preferuji spíše sladké a ovocné a květinové vůně a ty používám celý rok, takže vyloženě nějakou jarní vůni nemám, ale poslední dva měsíce používám vůni Precious Moments od Oriflamu a to bych i řekla, že je taková lehká sladká jarní vůně.

8. Co máš ráda na jaru?
Mám ráda to, jak se příroda probouzí, stromy a keře začínají kvést a vše se začíná zelenat.

9. Děláš jarní úklid?
Nedělám =D. Uklízím tak nějak průběžně.

10. Kdy pro tebe začíná jaro?
Jaro pro mě začíná až tehdy, kdy je opravdu jarní počasí. Sluníčko svítí, stromy kvetou a je příjemně, takže určitě to nemám podle kalendáře, ale až na to to počasí opravdu vypadá.

A co vy? Máte rádi jaro nebo spíše preferujete jiné období?



3 komentáře:

  1. Vůni Precious moments znám a je to moc pěkná vůně :) A já už letos šaty vytáhla

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji jaro, já už šaty vytáhla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný tag. :) Já mám nejraději léto. Miluju to teplíčko a sluníčko. :) Jinak i podzim se mi celkem líbí, když ty stromy hrají všemi barvami, je to pěkné.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...