pondělí 4. května 2015

Měli byste zájem?

Dnešní článek bude trošičku jiný, protože od jisté doby jsem přestala zveřejňovat na blogu osobnější informace a moc jsem toho nezveřejňovala ani o sobě a ani moc věcí, které se týkají prcka. Je to z jednoho prostého důvodu, protože existují i lidé, kteří prostě dokáží nadávat a urážet a já se tomu nechci vystavovat a už vůbec tomu nechci vystavovat syna.

Ale v dnešním článku bych se vás chtěla zeptat, zda by vás zajímalo, kdybych teď s odstupem času udělala třeba nějaká videa, která se týkají různé problematiky ohledně miminek...mám tím na mysli třeba co se týče kojení, dětské kosmetiky a třeba toho, co prcek dělal kdy za pokroky nebo třeba spaní a podobně. Ptám se proto, abych věděla, jestli byste vůbec rádi koukali na tyhle videa a zda by vás to zajímalo a pokud tedy ano, tak co třeba konkrétně?

Jinak na závěr tu mám nejaktuálnější fotku =). Je to neuvěřitelné jak ten čas letí a že za měsíc budou prckovi 2 roky! Je to vážně šílené a strašně to utíká.


5 komentářů:

  1. Vypadas jako jeho starsi segra, urcite takove videa delej :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ano, taky bych měla zájem o taková videa :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych zájem určitě taky měla:) Uz se na videa moc těším:)

    OdpovědětVymazat
  4. urcite by som si tvoje videa rada pozrela, aj ked to nie je uplne tematika, ktora by ma stopercentne zaujimala.
    cas naozaj poriadne leti, mam pocit akoby to bolo pred mesiacom, ked tu bol clanok o tom, ako sa maly narodil. krasni ste spolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, prcek je Ti hrozně moc podobnej :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...