čtvrtek 21. května 2015

New in - březen, duben 2015

Dnešní článek nebude tak "nadupaný" =D, ale většinu věcí jsem si pořídila v březnu a jen pár kousků za poslední měsíc a i tak toho moc není, ale naráz mi došlo několik věcí, které jsem si potřebovala dokoupit, takže se pár věcí našlo.

Z oblečení jsem si pořídila z Lidlu "džegíny" a jedny kalhoty. Kalhoty se mi na první pohled hned líbily, ale trochu tápu s čím je nosit, takže uvítám každé rady a nápady =).


Prckovi jsem potřebovala koupit nějaké kecky jenom na lítačku a už i sandálky, protože posledních pár dnů bylo už teplo a docela se mu potila noha v těch uzavřených a začátkem března jsem mu ještě koupila slaboučkou jarní bundu. Přesně takovou jsem hledala a pak jsem na ní narazila v F&F, takže jsem neváhala a vzala jsem mu jí.

Vatové tamponky jste viděli ve spotřebovaných produktech, takže ty jsem si potřebovala dokoupit a rovnou jsem si vzala i jedny uchošťoury,které mi za chvíli také dojdou, vlhčené ubrousky pro prcka mi už také docházeli. Deodorant a krém na obličej jsem také už spotřebovala, takže jsem potřebovala další a rozhodla jsem se, že vyzkouším Psyllium, které je zatím fajn.

Dále jsem si pak v Lidlu koupila šampon, který je fajn na rozdíl od těch dvou hrůz vedle něho, o kterých jsem už psala ve spotřebovaných produktech. Micelárka od Garnier byla také na dně a tentokrát jsem si pro změnu vzala tuhle od L'oreal, kterou jsem už také měla a je také fajn (má dost podobné složení jako Garnier) a sprcháč a tekuté mýdlo na ruce je od Baley z nové limitky, kterou jsem chtěla vyzkoušet.

To je pro dnešek už vše a dejte mi vědět, jestli jste si koupily třeba něco stejného nebo jestli máte s nějakým produktem zkušenost a já se na vás budu těšit příště =).

4 komentáře:

  1. Ty květované kalhoty z lidlu jsem chtěla také. Jen jsem si nechala jeden den na rozmyšlenou, zda je vezmu nebo ne a když jsem pro ně šla už tam nebyly. Nosila bych k nim jednobarevné bílé triko či tílko a sáčko.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu limitku s Dmka mám taky :) Bunda pro prcka je hezká a ty kalhoty jsou taky super :) Nosila bych je asi normálně s nějakým jednobarevným tričkem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem si úplně tu stejnou Rexonu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...