čtvrtek 28. května 2015

Rimmel - Sweetie Crush

V minulém článku jste se mohli dočíst, že co se týče laků, tak na jaře mám ráda spíše pastelové barvy a když jsem ve své krabičce narazila na tyhle slaďouše, tak jsem je prostě musela nafotit. Jediné jejich mínus je to, že už je neseženete nebo maximálně je můžete někde ještě objevit v těch výprodejových stojáncích, ale jinak bohužel už ne. 


Jedná se tedy o laky z kolekce Sweetie Crush, kterých je celkem 5. Já mám všechny až ne jeden zelenkavý, protože zelenou na nehtech moc nemusím. Jsou pískové a hezky kryjí ve dvou vrstvách (růžový už i v jedné vrstvě). Výdrž je taková klasika 3-4 dny.

008 SHERBET WSEETHEART

009 CANDYFLOSS CUTIE

011 VIOLET SWIZZLE

012 BLUEBERRY WHIZZ

Tak co na ně říkáte? Líbí se vám? A jaké laky máte nejradši vy? 
Budu ráda, když mi i nějaké další doporučíte =).

4 komentáře:

  1. pastelove farby sa mi velmi pacia aj ked vela veci v takych farbach vlastne nemam. nejaky jeden-dva laky sa najdu, ale povacsine si zaobstaravam vyraznejsie farby a potom to vzdy lutujem :D no musim si dat zavazok, ze nabuduce kupit nejaky pastelovy odtien. tieto od Rimelu su naozaj krasne, ze nechty potom vyzeraju ako posypane cukrom/pieskom je velmi pekne. len ako vselico ine, ani tieto laky u nas zial nedostat, minimalne som ich teda nevidela. a teraz mam chut ist si nalakovat nechty :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí ten fialkový. :) Mám ráda pískové laky. Můj nejoblíbenější je od miss sporty, konkrétně tento (https://www.google.cz/search?q=%C4%8Derven%C3%BD+p%C3%ADskov%C3%BD+lak+miss+sporty&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=91dnVbT_McXX7QbNuoOYAQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=bSXXs3ndxIoGwM%253A%3BEpFecYcFPGf2gM%3Bhttp%253A%252F%252F1.bp.blogspot.com%252F-WMWaGnF9brw%252FUuqe5UxwnvI%252FAAAAAAAA2ZY%252FbRWj8u3ya_I%252Fs1600%252FMiss-Sporty-nagellak-crush-on-you-3d-texture-063%252B(2).JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fdenikcynickepesimistky.blog.cz%252F1404%252Fnakup-novinky%3B600%3B903). Okamžitě mi padl do oka a ráda ho nosím. :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...