pondělí 18. května 2015

Spotřebováno - únor, březen, duben 2015

Dnes tu mám produktů víc než dost, ale beru v potaz to, že je to za 3 měsíce, takže se na to rovnou vrhneme.


Nejdřív začnu s produkty, které jsem ani nespotřebovala, protože byly tak příšerné, že jsem neměla už ani chuť je dál používat.
První dvě věci jsou z Lidlu od značky Cien a jedná se o čistící mléko a čistící vodu. Oba produkty mají totožnou parfemaci, která je hodně výrazná a mě je nepříjemná a bolela mě z ní i hlava. Oba mě štípaly v očích a měla jsem i podrážděné oční okolí a čistí funkce jsem si vůbec nevšimla. Odstranily jen zlomek make-upu, takže jsem pak musela používat jiné produkty na dočistění. No za mě naprostá katastrofa a už ani omylem si tyto produkty nekoupím.

Třetí věcí je odličovač očí od značky Nivea, který je dvousložkový a slibuje odlíčení i voděodolného make-upu. Tento odličovač mám asi půl roku a za tu dobu z něho neubyla ani čtvrtina. Ač mám oční odličovač od této značky ráda (světle modrá lahvička), tak tenhle je naprosto katastrofální. Je šíleně mastný, odlíčení voděodolné řasenky nedokážu posoudit, protože ji nepoužívám, ale hlavně největší problém je v tom, že mě neskutečně pálí v očích a mám je hodně podrážděné. Dávala jsem mu pořád šance, ale bylo to furt stejné, takže teď už nekompromisně letí do koše.


Dále tu mám další dvě věci z Lidlu a to sprchový gel s vůní kokosu a šampon. Šampon je naprosto úžasný a až ho budou mít znova, tak si ho určitě koupím, ale sprcháč mě už tak nenadchl...tedy nenadchla mě ta vůně. Z lahvičky voněl hezky po kokosu, ale když jsem se s ním začala mýt, tak vůně byla najednou taková chemická a vůbec mi nevoněl, takže za mě znova už ne.

Další v řadě jsou dva šampony od značky Oriflame a Timotei. Oba byly fajn a vyhovovali mi a pokud má někdo rád šampony, které nezatěžují vlasy, tak určitě doporučím ten od Timotei, protože tenhle neobsahoval parabeny, silikony a dokonce ani žádná barviva.

No a má klasika a velká oblíbenkyně v podobě micelárky od Garnier, která je naprosto úžasná =).


Pěna na holení od značky Balea je báječná. Měla jsem jí i v borůvkové vůni, která je za mě lepší, než tahle třešeň s bezinkou, ale jinak má vlastnosti naprosto totožné jako ta borůvková. Krásně pění, je hustá a stačí jí malé množství.

Deodorant také od Baley s vůní lesního ovoce bych si klidně koupila znova kvůli té vůni, která je krásně slaďoučká a přesně takové já zbožňuji a druhý deodorant od značky Oriflame byl také fajn a příjemně voněl. 

Tuhý deodorant od Rexony také svůj úkol splnil a já stejně vždy sáhnu po nějakém, který je zrovna v akci, takže žádný vyloženě oblíbený nemám a pasta na zuby od Colgate je taková klasika. Pasty na zuby moc neřeším a také vždy nějakou čapnu a jdu a odličovací ubrousky od Baley s vůní třešně byly fajn, ale znovu bych si je asi nekoupila, protože je normálně moc nepoužívám, ale pokud by byla nějaká nová lákavá vůně, tak bych asi neodolala =D.


Dětský olejíček Aviril je také moje klasika. Používám na právě oholenou pokožku, kterou pak díky němu nemám podrážděnou.

Krém na ruce od Essence z limitky Snow Jam už bohužel neseženete, ale byl skvělý. Byl hutný, ale zároveň jsem po něm neměla dlouho mastné ruce a hezky je hydratoval.

Dále tu pak mám dvě řasenky. Jedna je od Catrice Better Than False Lashes, která je nejúžasnější pod sluncem! Tady platí, že za málo peněz máte hodně muziky. Stojí 114,- a udělá vám krásně dlouhé a husté řasy a vůbec neslepuje. Prostě božská řasenka, kterou si opět určitě koupím. Na druhé straně tu mám jednou tak drahou žlutou hrůzu od Maybelline. Nevím, co každý na těchto řasenkách vidí, ale od této značky jsem vyzkoušela celkem 5 řasenek a ani jedna mi nevyhovovala a znova bych si ani tuhle nekoupila, ale abych téhle nekřivdila, tak tato mi z těch pěti vyhovovala nejvíc, ale stejně bych si jí za ty peníze znovu nekoupila.

Balzámky Baby lips mám hrozně ráda, protože se mi moc líbí jejich obaly, ale jinak je to úplně obyčejný balzám. Tyhle byly oba hydratační a ten zelený měl takovou větrovou příchuť.

Noční krém od Nivey byl strašně fajn. Je určený na citlivou pleť a neměl žádnou parfemaci a obsahuje výtažky z lékořice a hroznů. Má hutnější konzistenci a pleť krásně hydratoval a také ji nezanechával dlouho mastnou. Já mám v plánu si ho koupit určitě znova.

No a poslední věcí je také moje stálice a ta je v podobě odličujících tamponků, které jsou ze 100% bavlny a v balení jich je 120 kusů a seženete je v prodejně Rossmann.

To bylo pro dnešek vše a budu ráda, když mi dáte vědět, jestli jste nějaké produkty také vyzkoušely (hlavně ty z první fotky) a jak vám vyhovovaly.
Mějte hezký zbytek dne a já se na vás budu těšit příště.

9 komentářů:

  1. Tak to jsem ráda, že jsem si minule tu čisticí vodu v Lidlu nekoupila. Právě jsem na oba produkty taky koukala. Přesně tento tuhý antiperspirant od Rexony jsem si zrovna koupila v akci v Tescu a je super. Garnier micelárku mám taky a jsem spokojená.
    O tom sprcháči z Lidlu přesně jak píšeš, v lahvičce voněl pěkně, ale na těle děsně chemicky, tak já jsem si ho vždycky kydla hodně, aby byl co nejrychleji pryč :D. A díky za tip na krém od Nivei

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šampon z lidlu jsem taky měla, právě na tvoje doporučení a je fajn :) od Timotei si taky občas šampon koupím ještě když je v akci, tak ho beru :)
    Od Balei ty obrousky také kupuji jen podle vůně a nosím je pak většinou v kabelce společně s antibakteriálními kapesníčky :D a ty vatové tamponky mám taky moc ráda. Vyhovují mě nejvíc ze všech zatím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten šampon z Lidlu trochu vypadá jako napodobenina šamponu Dove :D....tu velkou micelárku chci také vyzkoušet :) a doporučuji ti micelárku z Kauflandu, stojí kolem 24 Kč a je úžasná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tu určitě mrknu a vyzkouším. Za ty peníze by mi to nebylo ani líto vyhodit, kdyby mi nevyhovovala ;).

      Vymazat
  4. Já mám tenhle sprcháč z Lidlu v té růžové variantě a trochu mi připomíná vůní Panadol sirup :D Kokosovej jsem koupila mamče a ta na něj má stejnej názor jako ty. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový mám také, tak na ten jsem zvědavá, co se z něho vyklube =D.

      Vymazat
  5. Já jsem s čistícím mlékem od Cienu zase strašně spokojená a už jsem na konci druhého balení :) Odličovač od Nivei mám teď nově tak jsem zvědavá jaký názor na něj budu mít já :). Sprcháč z Lídlu mě ale také nenadchl a Garnier micelárka je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si také to čistící mléko, ale nejsem s ním spokojená. Na očích hrozně pálí a to mi vadí. Jinak na obličej se to celkem dá. Ale raději upřednostňuji teda klasickou čistící vodu. Tu si z lidla kupuji, akorát v modré lahvičce a můžu říct, že jsem s ní spokojená. Odličuje dobře, vůbec mě na očích nepálí a hydratuje mi krásně pleť :-).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...