pondělí 29. června 2015

Colorama Bleached Neons

Konečně je tu pořádné léto a s přibývajícím sluníčkem mám
na nehtech ráda zářivé barvičky, které na vás křičí z dálky. A dnes tu mám pro vás jeden takový lak od Coloramy (bohužel) z limitky Bleached Neons. Tuto limitku jste mohli sehnat minulé léto v drogeriích a já jsem ukořistila dva.


Tento je v odstínu 242 a je to krásná zářivá barvička, ale bohužel můj foťák tu barvu tak moc nepobral, takže na fotkách tak nezáří, ale ve skutečnosti svítí do dálky =D.



Máte také rády neonové laky na nehty, které pořádně svítí nebo se radši držíte při zemi? =)

6 komentářů:

  1. Tohle je úžasná barvička. Myslím, že až budu více opálená tak si přesně tenhle odstín budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barvička vypadá krásně, ale já bych ji moc nevyužila. Neonové nehty nosím jen v létě a to ještě k tomu gelovky a na nohou si to nějak neumím představit :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  3. Mám takovou barvu od Bourjois a od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...