úterý 2. června 2015

"insta blog" 2

Dnes tu mám pro vás další várku fotek, které byste normálně mohli vidět na instagramu =).

jaro a květiny prostě patří k sobě

lízátko v podobě dudlíka, které jsem neměla snad už sto let =D

kokosky (brzo na ně bude recept)

výborný jogurt z Lidlu

... =)

jahodový koláč, na který najdete recept tady a akorát jsem použila jiné ovoce

nejvoňavější krém na ruce, který jsem kdy měla

já s prckem =) ještě koupit jen rámeček a pověsit na zeď

pivoňka ♥ a v pozadí kosatce

první letošní jahody ze zahrady

PS. Nedalo mi to, abych neudělala takový malinký žertík, ale ne, těhotná nejsem, jestli takhle někdo pochopil fotku s těhotenskou průkazkou. Tahle je z doby, kdy jsem byla těhotná s prckem a při uklízení jsem na ní narazila =).



8 komentářů:

  1. to lizatko v tvare dudlika mam rada, aj ked je to samy cukor. kokosky vyzeraju vlemi dobre, na recept sa budem tesit, po kreme na ruky sa urcite poobzeram a aspon ho ovoniam, obraz je uplne krasny, hrozne zlati ste na nom a jahody su asi moje najoblubenejsie ovocie. tiez nam ich par rastie na balkone, ale na tie zo zahrady to asi predsalen nema :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jakto že si ji nenechali v porodnici? Mě ji vzali :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zůstal mi jen ten obal. Vnitřek, kde jsem měla psané všechny kontroly a tak si samozřejmě vzali ;).

      Vymazat
  3. A já si už říkala, že jsi těhotná. :-D Divím se, že ti ji nechali. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, nejsem a jak už jsem psala, tak mi zůstal jen ten obal ;).

      Vymazat
  4. Ten namalovaný obrázek je úžasnej, taky mám takhle s přítelem obraz :) Na recept na kokosky se těším
    Už jsem taky myslela, že druhé mimčo je na cestě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já si lámu hlavu tím jestli čekáš miminko a ty si z nás takhle střílíš :D !
    Obrázek je nádherný :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...