pondělí 15. června 2015

Kokosové sušenky

Tento týden začneme hned něčím sladkým =). Dnes to bude recept na tyto kokosové sušenky, které jsou naprosto výborné a vřele doporučuji je vyzkoušet!

Budete potřebovat:
200g másla
150g moučkového cukru
200g hladké mouky
150g kokosu
2 lžíce kakaa
1 vajíčko


Dáme rozpustit máslo a než se rozpustí, tak si v míse smícháme mouku, cukr, kokos a kakao a vše společně promícháme. Poté tam přidáme jedno vajíčko a vychladlé rozpuštěné máslo a vše dobře promícháme. Hotové těsto dáme na 15 minut do lednice, aby ztuhlo a líp se s ním pracovalo.


Když je těsto už ztuhlé tak si z něho uděláme menší kuličky a záleží na vás, jak velké je chcete ve výsledku mít a ty pak mírně zmáčkneme, abychom měli takovou placičku. Já jsem si v poslední době oblíbila formu na malé muffiny, takže jsem těsto dala do ní a nemusí se ani vymazávat. Těsto mi vyšlo na 2 a půl plechu. Troubu si pak předehřejeme na 160°C a pečeme je cca 20 minut.


No a vychladlé sušenky už jen narovnáte do nějaké krabičky a můžete jíst! U nás tedy nevydrží déle než 3 dny =D. Jsou vážně výborné a vřele doporučuji =).

6 komentářů:

  1. vyzeraju absolutne na zjedenie! urcite ich vyskusam urobit, mozno uz dnes, ak sa mi bude velmi chciet. vdaka za recept :)

    OdpovědětVymazat
  2. me pokazdy susenky ztvrdly, mozna zkusim tyto :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm, sušenky já mám ráda a kokos ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně, určitě musím vyzkoušet :)
    www.beekiss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...