středa 29. července 2015

Bez čeho se v létě neobejdu?

Ahoj holky! Sluníčko nám dává pěkně zabrat, teploty lezou výš a výš a proto jsem se rozhodla napsat článek, ve kterém vám ukáži mé letní "must have" produkty, bez kterých si léto nedokážu představit.


V létě mám ráda všechno voňavé a z toho důvodu mám v létě nejradši šampóny Balea. Vlasy nijak nezatěžují a stojí pár korun a za mě jsou strašně fajn a to samé platí i o sprchovém gelu. V létě také sahám nejvíc po těch od Baley, protože mají naprosto úžasné obaly a ty letní vůně jsou dokonalé. 
No a naprostá nutnost (pro mě) je minerální voda ve spreji, bez které si ty horké letní dny nedokážu představit. Hezky vás osvěží a ochladí a to je pocit ve 40°C k nezaplacení =D.


Co se týče ještě vlasů, tak strašně ráda používám i tenhle "parfém" na vlasy také od Baley, který voní krásně květinově. 
Dále pak v parných dnech používám jedině make-up od L'oréal Nude Magique, na který jsem psala recenzi zde. Na tváři ho vůbec necítíte a to je přesně to, co od make-upu v létě chci. Navíc hezky sjednotí pleť.
No a rty v létě mažu neustále, abych je neměla vysušené a pak nejradši používám sladké a květinové vůně, které k létu prostě patří =).


Samozřejmě nesmíme zapomínat na ochranu před sluníčkem a letos s prckem používáme Photoderm kid 50+ od Biodermy, se kterým jsem moc spokojená a hlavně se dá hezky rozetřít.
Jak už jsem psala, tak všechno musí vonět, a proto v létě strašně ráda používám tyhle ovocné deo-spreje a tenhle malinový je naprostá pecka. Opravdu božská vůně no a pak se neobejdu i bez tuhého deodorantu, který je v létě opravdu, ale opravdu dost potřeba =D.

Budu ráda, když mi napíšete i nějaké vaše letní oblíbence, bez kterých nedáte ani ránu, abych mohla doplnit svou sbírku.
Mějte hezký zbytek dne a užívejte sluníčka =).

6 komentářů:

  1. Jak vidím tam máme oblíbené věci od dm značky Balea. Za mě je minerálka ve spreji ten největší pomocník, at už doma nebo na cestách. Dále jsou to opalovací spreje od Nivei. A co se týče v péči o pokožku proti pocení, tak je to antiperspirant od Nivei a deodorant Bi-es. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Baley používám hlavně deodoranty :) ale musí se umět vybrat, protože většina je na mě už moc sladká ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tento tuhý deodorant a vůbec mi proti pocení nezabraňuje, za to teď mám od Rexony 2 ve spreji a ty jsou funkční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě fungujou tedy oba. Jak tuhý, tak ve spreji a řekla bych, že víc právě ten tuhý =).

      Vymazat
  4. Balea je super znacka, ten sprchac som mala, ale uz som ho vypouzivala a teraz mam taky, co podla mna vonia ako leto :D mineralnu vodu v spreji ani parfem na vlasy som este neskusala, to mne osobne pride trochu ako zbytocnost, ale mozno raz vyskusam. deosprej som este tiez nemala, aj ked som ho teda vonala a vonia fakt nadherne. no v lete radsej pouzivam antiperspiranty :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...