pondělí 20. července 2015

Dermacol - Neon Kiss

Kdy jindy je lepší čas pro neonové laky, než právě teď v létě. Dnes tu mám kombinaci nádherně neonově růžové se stříbrnou. Já osobně mám tuto kombinaci snad nejradši ze všech.








A co vy? Máte také rady v létě neonové barvy a jak se vám líbí kombinace růžové a stříbrné? =)

6 komentářů:

  1. Krásná kombinace. Neonově růžovou v kombinaci se stříbrnou miluji. Moc mě zaujal ten lak od Jordany. :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  2. krásné! já mám z těch neonek Neon Love, to je fakt ta echt zvýrazňovačová, ale dávám jen na nohy - lakuje se dost blbě a pruhuje a na rukou by to chtělo tak tři vrstvy, na to nemám nervy :D na nohách ty nedokonalosti zaniknou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Ten neon love mám taky a kryje mi hezky ve dvou vrstvách a tenhle, který je na fotkách, tak to je dokonce jen jedna vrstva bez bílého podkladu.

      Vymazat
  3. Moc pěkná kombinace, hlavně ten stříbrný to je teda barva :)

    OdpovědětVymazat
  4. velmi oekne nechty, toto mi pripomina, ze som si uz poriadne dlho nelakovala nechty :D

    OdpovědětVymazat
  5. Táto ružova farba je veľmi pekná - ako hovoríš, práve na leto :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...