úterý 7. července 2015

Letní DM box 2015

Ani vám nebudu říkat, jakou mám radost, že jsem konečně získala DM box! =D Pokaždé jsem se přihlašovala a nikdy nic a až teď se na mě usmálo štěstí, takže jdeme rovnou na to, co jsem v boxu našla. Ještě bych jen dodala, že teď jste za box nemuseli nic platit, protože byl za 200 bodů a tentokrát by hodnota boxu měla být kolem 1000Kč.


Musím říct, že se mi moc líbí to, jak je box zabalený =).


Šampon Syoss Renew 7 Complete Repair
Z šamponu jsem nadšená a moc ráda ho vyzkouším. Měl by být na suché, poškozené a namáhané vlasy, takže už se na něho těším.

Balea sprchový gel s vůní kokosu
Sprchové gely od Baley zbožňuji a navíc miluji vůni kokosu, takže tohle je trefa do černého.

Balea gel na holení
Zrovna jsem si ho chtěla kupovat, protože mi už došel a tyhle jsou skvělé, takže opět věc, kterou využiji.

Wilkinson Intuition Naturals dámský holící strojek
Jedna z věcí, ze které jsem nadšená nejvíc, protože jsem si opět chtěla nějaký pořídit a teď už nemusím =).

Lirene hydratační krém
Ten můj, který používám mi už dochází, takže zase super, že nemusím kupovat nový. Doufám, že bude fajn.

Garnier Miracle Sleeping Cream
Noční krém, který zatím načínat nebudu, protože zrovna používám od značky Nivea, takže přijde na řadu až dodělám tamten, ale už se na něho těším. Navíc by měl být proti stárnutí a prý bych ráno po použití měla vypadat mladší =D, tak jsem na to zvědavá.

Durex Real Feel kondomy
No, asi netřeba představovat... =D

Sunárek čokoládové mléko
Prckovi jsem ho hned udělala a chutnalo mu.

Balea Paradise Island pleťová maska
Tyhle masky moc nekupuji a nepoužívám, ale když má něco v názvu paradise, tak budu doufat, že se jako v ráji cítit budu až jí použiji.

Rimmel Oh My Gloss! lesk na rty
Lesk má moc příjemnou barvičku a určitě ho teď v létě využiji.

Signal White Now Style Tech zubní kartáček
Od té doby, co jsem se rozmazlila Curaproxem, tak tyhle kartáčky nepoužívám, ale vyzkouším jaký je a uvidím.


 Co říct závěrem? Jsem nadšená! Vše z boxu využiji, takže za mě má tenhle box jeden velký palec nahoru a snad budu mít štěstí i na další =).

9 komentářů:

  1. Parádní box, já jsem ho tentokrát úplně prošvihla a dost mě to mrzí, protože bych všechno využila :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  2. o DM boxe som tusim este ani nepocula, ale vecicky, ktore si v nom mala vyzeraju vazne super. ten Balea sprchac som tusim u nas ani nevidela, ale mozno sem casom dojde :D myslim, ze vsetko sa dost zide, takze verim, ze si sa potesila. a ze si za to ani platit nemusela je tiez dalsie plus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten sprcháč majú pri peelingoch v DMku :)

      http://rebelliouslily.blogspot.sk/

      Vymazat
  3. Škoda, že jsem měla jen 100 bodů na kartičce :( jednou jsem ho ale vyhrála, musím říct, že v tomto jsou nádherné věci. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle, já na žádný DM box zatím stále štěstí neměla a bohužel jsem neměla teď ani 200 bodů, tak snad příště :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji, mně přišel pozdě mail, tak už jsem to ani nezkoušela, ale musím říci, že já bych z něj byla trošku zklamaná, čekala jsem, že bude takový více letní .)

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně fantastický složení boxu ! :) Taky bych byla nadšená,jen mít těch 200 bodů na kartě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych byla nadšená, opravdu skvělý box!! (No i když já bych uvítala trochu více kosmetiky). Ale vážně super ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...