sobota 11. července 2015

Spotřebováno - květen, červen 2015

Čas nám utíká jako voda a další dva měsíce jsou fuč, takže je to čas na další spotřebováno, tak jdem na to.


Dove Oxygen Moisture kondicionér
Kondicionér byl fajn, ale nijak extra mě neohromil. Čekala bych od něho něco víc, když je to "jen" kondicionér a stojí kolem stovky. Zase mu ale musím nechat, že voní opravdu nádherně.

Šampon Cien
Šampon mě nijak neoslovil. Vůně mi připomínala nějaký záchodový sprej a znovu si ho už nekoupím. Radši sáhnu po šamponu od Baley, který je ve stejné cenové relaci.

Le Petit Marseillais maska na vlasy
 ZÁZRAK! Jiné slovo pro tuto masku neexistuje. Je to něco úžasného a já si jí určitě koupím znovu a plánuji si pořídit a stejný šampon. Recenzi na masku najdete zde.

Oriflame Milk & Honey Gold kondicionér
Tento jsem dostala a asi bych si ho sama nekoupila. Vlasy byly trochu uhlazenější, ale taky žádný zázrak

Schwarzkopf Got2b sparkling Spray
Tenhle sprej mám strašně ráda a tohle je už mé asi 4. balení a určitě si ho koupím znova. Vlasy jsou po něm hezké a jemné a skvělá je i vůně. Určitě doporučuji.


Essence pudr All about matt
Tenhle pudr byl skvělej a určitě bych vám ho doporučila. Hezky zmatnil obličej a i docela dlouho vydržel.

NYC pudr Smooth skin 
A tenhle pudr bych řekla, že byl ještě o kousíček lepší než ten od Essence a tenhle si určitě koupím znovu. Udělá úžasně sametovou pleť a dlouho vydrží.

Astor řasenka Seduction Codes No 2
Byla fajn, řasy hezky pročesala, neslepovala a trochu je i natočila.


L'oréal micelární voda
Micelárka je supr jen škoda, že nemá větší balení. Nějak jsem se rozmazlila tou velkou od Garnier =D a tahle mi strašně rychle zmizela (cca 14 dní). Vše mi odlíčila a neměla jsem po ní ulepenej obličej a klidně bych si jí koupila znova

Rexona deodorant
Byl taky fajn a tenhle hnědý úplně nádherně voněl, takže ten bych mohla doporučit všema deseti a svůj úkol taky dobře plnil.

Avon tělový sprej - orchidej a borůvka
Tyhle spreje mám strašně ráda a měla jsem jich už několik. Tohle byla jemná a sladká vůně a já je epoužívám spíše na doma, protože moc dlouho nevydrží vonět.

Wellness & Beauty sprchový gel
Je to cestovní balení, ale já už ho mám dýl, tak jsem si řekla, že ho konečně dopotřebuju a musím říct, že mě příjemně překvaúila vůně. Nic jiného jsem od této značky ještě nezkoušela, ale asi se po něčem dalším mrknu


 Curaprox zubní kartáčky
Jiné už pro sebe a prcka nekupuji. Kdo je vyzkoušel, tak chápe. Jsou úžasně jemné, takže mi nedráždí dásně a to oceňuji nejvíce.

Bioderma vzorečky
Vzorečky byly dětské kosmetiky a to sprchový gel, tělové mléko a krém na zadek proti opruzeninám. Všechny byly fajn a o tom sprchovém gelu a tělovém mléku uvažuji, že bych prckovi koupila ve velkém balením.

Colgate zubní pasta
Už jsem to řikala několikrát, že pasty na zuby moc neřeším, takže vždy nějakou čapnu a jdu =D. S touhle jsem taky byla spokojená a zuby vyčistila.


Lilibe cosmetics vatové tamponky (120 ks)
Má klasika - kupuji neustále dokola a znova si je koupím určitě.

Lilibe cosmetics vatové tyčinky
Vatové tyčinky mi naopak přijdou všechny stejné a tyhle jsem vzala zrovna když jsem nakupovala v Rossmannovi.

Nivea - vzořečky
Ve vzorečku jsem měla sprchový gel, tělové mléko so sprchy a noční sérum a všechny byly fajn. Jen ten sprcháš mám radši v té tmavě modré variantě, které mám doma hned dva do zásoby, protože je fajn a ráda ho používám v zimě.

2 komentáře:

  1. Od Oriflame Milk & Honey mám teď nějaký tělový krém, jsem zvědavá jakž bude. Kondicionér se šamponem mě taky lákají, ale pořád nevím, jestli do toho jít :D Spreje od Avonu mám taky moc ráda v létě.
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  2. Od Milk & Honey Gold jsem měla masku na vlasy, která byla úžasná a pak ještě odličovací mléko, to mi taky vyhovovalo, až jsem byla překvapená. Astor řasenka Seduction mi zase řasy děsně prvně slepovala, byla dost mokrá, až jsem ji nějakou tu dobu nepoužívala, tak trošku vyschla a můžu se s ní malovat. Předtím mi dělala ty řasy fakt tak hrozný, že jsem z toho používání byla tak akorát naštvaná :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...